خبر فوری

وزیر آموزش و پرورش: مدرسه‌سازی نعمتی که فقط نصیب بندگان خاص می‌شود

سمنان- هرمزبان – وزیر آموزش و پرورش گفت: مشارکت در ساخت مدرسه نعمت بزرگی است که خداوند تنها نصیب بنده‌های خاص خود می‌کند و انسان‌های بزرگ قادر هستند عمر و سرمایه خود را در راه ساخت مدرسه صرف کنند.

به  گزارش ایرنا، محسن حاجی‌میرزایی شامگاه پنجشنبه در آیین افتتاح آموزشگاه ۱۲ کلاسه شهید دکتر مصطفی چمران در مسکن مهر سمنان ابراز داشت: هر بنایی برای خدمت به جسم یا جان است اما کارکرد مدرسه برای پرداختن به جانِ جان است و انسان هیچ کجا به جز مدرسه تنها به خویش نمی‌پردازد.

وی افزود: هدف از اجرای طرح آجر به آجر فراهم کردن امکان مشارکت تمامی اقشار جامعه در کار خیر مدرسه سازی بود تا به این ترتیب پیوند خانه و مدرسه محکم‌تر شود.

حاجی‌میرزایی بیان کرد: در هر افتتاح مدرسه، این موضوع مشخص‌تر می‌شود که هیچ بنایی رفیع‌تر و باشکوه‌تر از مدرسه نیست.

وزیر آموزش و پرورش گفت: در فرهنگ، کارکرد دوم مسجد تعلیم و تربیت است و مدرسه نیز به دلیل کارکردی آموزشی، روحانی و رفیع است.

افتتاح مجموعه آموزشگاه ۱۲ کلاسه شهید دکتر مصطفی چمران با اعتباری بالغ بر ۴۵ هزار میلیون ریال از برنامه‌های سفر یکروزه حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش به سمنان بود. 

زیربنای کل این بنا یکهزار و ۹۱۷ مترمربع و مساحت ساختمان آموزشی آن یکهزار و ۶۷۳ مترمربع است. 

منبع: ایرنا

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید