خبر فوری

«اشک انار»؛ روایت‌گر ایثار مادر شهدا شد

«اشک انار»؛ عنوان فیلمی سینمایی به کارگردانی فیاض نوروزی است که گوشه‌ای از ایثار مادر شهدا را به تصویر می‌کشد. این فیلم سینمایی 20 خرداد روی آنتن شبکه شما می‌رود.

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان؛ فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی و انیمیشن «باغ ماهی»، «افسانه شهر قالی»، «مسافر»، «جزیره رنگین»، «تکم چی»، «نامه‌های خیس» و… پنج‌شنبه و جمعه 20 و 21 خرداد ماه از شبکه‌های سیما روی آنتن می‌رود.

شبکه یک سیما

فیلم تلویزیونی جدید «باغ ماهی» به کارگردانی «سید مجید موسویان»، پنجشنبه 20 خردادماه از ساعت 23:15 از شبکه یک سیما پخش خواهد شد. این فیلم در بستر یک قصه ملودرام به مسائل روز جامعه درباره انتخابات پیش رو می‌پردازد. زهرا اویسی، سلمان فرخنده، سید جواد طاهری، گیتی معینی، مهدی میرزائیان، فرزانه خان محمدی، اصغر تنهایی و مجتبی بیطرفان در این فیلم به ایفای نقش می‌پردازند.

شبکه دو سیما

انیمیشن «افسانه شهر قالی» به کارگردانی حمیدرضا حافظی، پنجشنبه 20 خرداد ساعت 8:30 از شبکه دو سیما پخش می‌شود. این انیمیشن داستان شهری را روایت می‌کند که زندگی مردمانش با قالی عجین شده است، اما بیدها دشمن اصلی آنها هستند و ضربه زیادی به فرش‌ها می‌زنند. تا اینکه نوجوانی به نام قباد درگیر ماجراهایی می‌شود که شهر را از شر بیدهای مهاجم خلاص کند.

شبکه سه سیما

فیلم تلویزیونی «مسافر» به کارگردانی محمد دستگردی، پنجشنبه 20 خرداد ساعت 10 از شبکه سه سیما پخش می‌شود. در خلاصه داستان فیلم آمده است: دکتر کامران که فوق تخصص بیماری های عفونی است از آمریکا به ایران می‌آید تا خانواده‌اش را ملاقات کند. دو خواهرش که هر یک ازدواج کرده و صاحب خانواده هستند به همراه آقاجون که پدر آنهاست به استقبال دکتر در فرودگاه می‌روند و او را با سلام و صلوات به خانه خود می‌برند. به‌نظر می‌رسد که حال دکتر چندان خوش نیست و درگیر بیماری سختی است. خانواده نگران او می‌شود اما دکتر که تحت تاثیر زندگی در غرب انسان بی‌احساسی شده است. خسرو شکیبایی، سیامک اطلسی، نفیسه روشن، پوریا پورسرخ و رزیتا غفاری بازیگران این فیلم هستند.

شبکه چهار سیما

فیلم سینمایی «جزیره رنگین» به کارگردانی خسرو سینایی، پنج‌شنبه 20 خرداد ساعت 20:30 از شبکه چهار سیما روی آنتن می‌رود. در خلاصه داستان فیلم آمده است: دکتر احمد نادعلیان یک هنرمند است که زندگی در شهر را رها کرده و به جزیره هرمز می‌رود، بیغوله ای ویران را می خرد و آن را به موزه‌ای برای نمایش آثار هنری بومی مردم جزیره تبدیل می‌کند. عده‌ای از اهالی در ابتدا به کارهای او به دیده تردید نگاه می‌کنند و تصور می‌کنند که او می‌خواهد از توانایی‌ها و منابع جزیره سواستفاده کند. مهدی احمدی، صبریه صالحی و قنبر قنبرنژاد در این فیلم سینمایی نقش‌آفرینی کرده‌اند.

شبکه نمایش

فیلم تلویزیونی «تکم چی» به کارگردانی یدالله صمدی، پنجشنبه 20 خرداد ساعت 13 از شبکه نمایش پخش می‌شود. این فیلم داستان دختری به نام آلما است که در پی قبول شدنش در دانشگاه از روستایشان به تهران می‌آید. پدرش، عاشیق سلیم که نگران اوست وقتی با بزرگی تهران مواجه می‌شود نگران‌تر از قبل به دنبال راهکاری می‌گردد. او تصمیم می‌گیرد در تهران بماند و در قهوه خانه سنتی دوستش صولت به تکم گردانی مشغول شود. عاطفه نوری، رحمان باقریان، مینا جعفرزاده، محمود عزیزی، بنفشه صمدی و نیکو خردمند در این فیلم نقش‌آفرینی می‌کنند.

فیلم سینمایی «نامه‌های خیس» به کارگردانی مرجان اشرفی‌زاده، جمعه 21 خرداد ساعت 13 از شبکه نمایش پخش می‌شود. این فیلم داستان دختری پاکدامن به نام راضیه است که از مادر بیمار خود مراقبت می کند و برای امرار معاش از یک مزون لباس عروس در تهران سفارش گلدوزی و طراحی لباس می‌گیرد. خانه ای که راضیه و مادرش در آن زندگی می‌کنند. معصومه قاسمی‌پور، بهروز شعیبی، مریم بوبانی، جواد عزتی، شیرین بینا و محسن قاضی مرادی در فیلم تلویزیونی «نامه‌های خیس»  نقش‌آفرینی کرده‌اند.

شبکه امید

فیلم سینمایی «خواب‌های خط‌خطی» به کارگردانی سیدمحمد حسینی، پنجشنبه 20 خرداد ساعت 17:30 از شبکه امید پخش خواهد شد. این فیلم ماجرای یک پسر بچه به اسم امیرعلی است که شب‌ها دچار خواب گردی است و خانواده نگران او هستند. محمدرضا یاوری، نازنین طباطبایی، سامان صادقی و افشین مجاهد در این فیلم بازی کرده‌اند.

شبکه افق

فیلم سینمایی «دلار» به کارگردانی ناصر مهدی‌پور، جمعه 21 خرداد ساعت 18:30 از شبکه افق پخش خواهد شد. در این فیلم خواهید دید: پلیس بین‌المللی از تعدادی مسافر ایرانی دلارهای تقلبی به دست می‌آورد. آنها پلیس ایران را به همکاری می طلبند و سروان تیموری مأمور رسیدگی به پرونده می شود. پلیس متوجه می شود که سرنخ تهیه و توزیع دلارهای تقلبی در دست مافیا و شخصی به نام آلبرتو، سردسته باند، است. یکی از همکاران آلبرتو ماجرا را به پلیس گزارش می کند. فرامرز قریبیان، صادق هاتفی، عنایت بخشی، آزیتا لاچینی و رضا آشتیانی در فیلم سینمایی «دلار» ایفای نقش کرده‌اند.

شبکه شما

فیلم تلویزیونی «اشک انار» به کارگردانی فیاض موسوی، پنجشنبه 20 خرداد ساعت 24 از شبکه شما پخش خواهد شد. این فیلم درباره جوانی به نام عابد دانشجوی هنر است که تمامی خانواده خود را از دست داده است. او تنها و خانه‌ای قدیمی زندگی می کند که صاحبخانه و همسایه او زن پیری به نام بی بی است. بی‌بی همسر سیدرضا از هنرمندان چیره دست قلم زنی است و فرزند او در زمان جنگ شهید شده است. علی دهکردی، کتایون امیرابراهیمی، پاشا رستمی، سیاوش مفیدی، حسن تسعیری و مه‌لقا باقری در فیلم تلویزیونی «اشک انار» بازی کرده‌اند.

فیلم تلویزیونی «گلناز» به کارگردانی محمود معظمی، جمعه 21 خرداد ساعت 13:30از شبکه شما پخش خواهد شد. در این فیلم خواهید دید: گلناز صارمی دختر بچه‌ای است که در کودکی پدر خود را از دست داده و با مادرش در ملایر زندگی می‌کند. مادرش که یک بیوه جوان است قصد دارد تا با یکی از دوستان برادر خود به‌نام حبیب آقا ازدواج کند، اما گلناز با این وصلت مخالف است چون فکر می‌کند که مهرداد صارمی بازیگر معروف سینما پدر اوست! شهرام قائدی، متین ستوده و عسل مردی در فیلم تلویزیونی «گلناز» هنرنمایی کرده‌اند.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید