کوپا آمریکا در برزیل برگزار می شود

هرمزبان – پس از این که میزبانی کوپا آمریکا 2020 به دلیل شیوع ویروس کرونا در آرژانتین از این کشور گرفته شد، حال برزیل به عنوان میزبان جدید این رقابت معرفی شد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، با اعلام رسمی کنفدراسیون فوتبال آمریکای جنوبی، رقابت کوپا آمریکا که دو هفته دیگر آغاز می شود، در کشور برزیل برگزار خواهد شد. در ابتدا میزبانی این مسابقات قرار بود بر عهده کشور کلمبیا باشد اما به خاطر ناآرامی ها و خشونت های داخلی حاکم در این کشور، چند هفته پیش اعلام شد میزبانی این تورنمنت از کلمبیا گرفته و به آرژانتین واگذار شده است اما صبح امروز کنفدراسیون فوتبال آمریکای جنوبی اعلام کرد که به خاطر شرایط بحرانی کرونا در کشور آرژانتین، میزبانی مسابقات را از آرژانتین هم گرفته است. حال برزیل به عنوان میزبان جدید این رقابت معرفی شده و در ساعات آینده استادیوم ها و شهرهای میزبان کوپا آمریکا در برزیل نیز اعلام خواهند شد.

منبع: خبرگزاری آریا

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید