خبر فوری

امکان دریافت رسید ارسال لیست حق بیمه و برگ پرداخت در سامانه خدمات غیرحضوری

هرمزبان – مدیرکل تامین اجتماعی استان هرمزگان اعلام کرد: امکان دریافت رسید ارسال لیست حق بیمه و صدور برگ پرداخت در سامانه خدمات غیرحضوری سازمان تامین اجتماعی برای کارفرمایان فراهم است.

عباس اکبری ، ضمن تشریح نکاتی پیرامون فرآیند ارسال لیست حق بیمه در راستای رعایت حقوق شهروندان و پاسخگویی به مهمترین پرسش های متداول کاربران سامانه خدمات غیرحضوری سازمان تامین اجتماعی اظهار داشت: برای بروزرسانی نرم افزار لیست بیمه، امکان دانلود نرم افزار به همراه فایل بروزرسانی سال ۱۴۰۰ در قسمت ارسال لیست سامانه خدمات غیرحضوری و سایت رسمی سازمان تامین اجتماعی به نشانی Tamin.ir قسمت میز خدمت غیرحضوری/ راهنمای ارسال لیست پیش بینی شده است.

وی افزود: تکمیل تعهدنامه مزبور منوط به ثبت درخواست استفاده از خدمات غیرحضوری است و در غیر اینصورت امکان دسترسی به سوابق لیست های ارسالی و ارسال لیست میسر نخواهد بود.

مدیرکل تامین اجتماعی هرمزگان با بیان اینکه تهیه لیست به روش آنلاین یا کپی از ماه قبل برای کارگاه ها امکانپذیر نیست، خاطرنشان کرد: در این روشها صرفاً امکان تهیه و ارسال لیست برای کارگاه های تا ۵ نفر بیمه شده میسر است.

اکبری با بیان اینکه پس از ارسال و تأیید نهایی، امکان دریافت رسید و برگه پرداخت وجود دارد، از امکان دریافت لیست معوق تا یک ماه به همراه پرداخت جرائم متعلقه از طریق سامانه خدمات غیرحضوری طی هفته های آتی خبر داد.

وی در پایان اظهار کرد: تقویت تعاملات با جامعه کارفرمایی و تلاش برای افزایش رضایتمندی با تسهیل فرایندها و پاسخگویی مناسب به عنوان یک اولویت در دستور کار قرار دارد که جمع آوری متداول ترین و مهمترین پرسش های کاربران و تهیه پاسخ با تکیه بر نکات کلیدی برای روانسازی ارسال لیست حق بیمه توسط کارفرمایان در همین راستا صورت گرفته است. 

منبع: ایسنا

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید