خبر فوری

استعدادیابی ورزشکاران اولویت نخست کمیته جوانان هرمزگان است

هرمزبان – رییس کمیته جوانان و استعدادیابی هرمزگان با اشاره به اینکه استعدادیابی ورزشکاران اولویت نخست این کمیته در سالجاری است، گفت: امسال با هماهنگی با شهرستان ها و برنامه ریزی انجام شده سعی بر برگزاری جشنواره و استعدادیابی در رده های مختلف سنی است.

منصور رییسی روز سه‌شنبه افزود: به منظور آمادگی و تشکیل تیم‌های پایه قصد داریم تا با برگزاری جشنواره استانی بازیکنان این رده سنی را شناسایی و غربالگری کرده و با بستر مناسب، رشد و توسعه تیم‌های پایه استان را فراهم کنیم.
وی بیان داشت: امسال لیگ نونهالان ونوجوانان زیرنظر کمیته پایه برگزار می‌شود و «مهدی هوشیار» مسوول این کمیته نوپا از سوی رییس هیات فوتبال هرمزگان منصوب شد و هماهنگی با کمیته جوانان می‌تواند در رشد و توسعه فوتبال پایه نقش بسزایی داشته باشد. 
رییس کمیته جوانان و استعدادیابی هرمزگان اظهارداشت: استعدادهای نهفته در فوتبال استان است و باید با برنامه ریزی مناسب زمینه رشد بیشتر آن‌ها را فراهم کرد.
رییسی یکی از مشکلات سر راه این کمیته را شرایط آب و هوایی هرمزگان در نبود اجرای برنامه‌های استعدادیابی و  مسابقه‌هاست وافزود: گرمای طاقت فرسای استان باعث می‌شود که هشت ماه از سال نتوانیم از تعطیلات تابستانی استفاده لازم ببریم و مجبوریم برنامه هایمان را فشرده برگزار کنید که نمی‌تواند کیفیت لازم داشته باشد.

وی بیان داشت: یکی دیگر از مشکلات را نداشتن نور کافی برای اجرای برنامه‌ها در شب است و اگر اداره کل ورزش وجوانان هرمزگان نور ورزشگاه ها در شهرستان ها را تامین نماید، کمک بزرگی به فوتبال پایه کرده است و تا زمانی که این کار نشود نمی‌توانیم انتظار بالایی از پیشرفت فوتبال پایه داشته باشیم. 
وی درخصوص سطح فوتبال پایه در هرمزگان گفت: اگر کیفیت مسابقه‌ها در سطح کشور و استان ارتقا پیدا کند بدون شک راندمان بسیار بالایی را شاهد خواهیم بود.
رییسی ادامه داد:  استان هرمزگان با داشتن تیم‌های مختلف در سطح کشور یکی از فعالترین استان‌ها در زمینه فوتسال و فوتبال می‌باشد و باید احداث زمین‌ها و سالن‌های ورزشی بیشتری با کیفیت بالا در برنامه‌های آینده اداره کل ورزش وجوانان استان گنجانده شود.
درحال حاضر بیش از ۵۲ هزار ورزشکار به صورت سازمان یافته و تحت پوشش ۴۴ هیات ورزشی استانی و ۳۴۷ هیات ورزشی شهرستانی در هرمزگان مشغول به فعالیت هستند.
 

منبع: ایرنا

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید