خبر فوری

تبریک رهبر انقلاب در ۱۰ سالگی تأسیس شهرستان ادب

رهبر انقلاب در پیامی ۱۰ سالگی تاسیس موسسه فرهنگی شهرستان ادب را تبریک گفتند.

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از روابط عمومی مؤسسه شهرستان ادب، آیین بزرگداشت ۱۰ سالگی تأسیس انتشارات شهرستان ادب به همراه رونمایی از پیام مقام معظم رهبری برگزار شد.

بر اساس این گزارش، متن پیام رهبر انقلاب برای این موسسه به شرح زیر است: «اولاً ۱۰ سالگی شهرستان ادب مبارک باشد. ثانیاً از زحمات عزیزان و ملاحظه فهرست محصولات موسسه خرسند و متشکرم. ثالثاً استمرار تلاش‌ها و دقت در رعایت ملاحظات فنی و نیز ملاحظات ارزشی را از این عزیزان انتظار دارم.

رابعاً در کنار گسترش کمی که البته مطلوبست، اعتلای کیفی حتماً در خور توجه و اهتمام است. این به کار شما و عمری که برای آن صرف شده معنا می‌دهد.

تبریک رهبر انقلاب در ۱۰ سالگی تأسیس شهرستان ادب

خامساً می‌دانید که سعی زیاد می‌شود برای واگرایی هنر و هنرمندان از مفاهیم انقلاب اسلامی، شمایید که باید این سعی شیطانی را باطل کنید. نسل شما و شما جوانان آگاه و پرانگیزه باید در این جبهه نقش مدافع و مهاجم را ایفا کنید. برای شما عزیزان همیشه دعا می‌کنم. والسلام علیکم» 

انتهای پیام

منبع: ایکنا

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید