خبر فوری

زیدان: به زودی در مورد آینده ام با باشگاه صحبت خواهم کرد

هرمزبان – زین الدین زیدان در فصل 2020/21 موفق به کسب جام نشد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، رئال مادرید با وجود بیش از 65 مصدوم در طول فصل، در نهایت با 84 امتیاز به نایب قهرمانی لالیگا و نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا رسید تا به نوعی ناکامی محسوب شود. به نقل از مارکـا، زین الدین زیدان که هنوز آینده اش روی نیمکت رئال مادرید مشخص نیست، در پایان بازی با ویارئال گفت:
از هواداران تشکر می کنم که از ما حمایت کردند. آنها می توانند مثل من به این تیم افتخار کنند. بازیکنان تمام تلاش خود را کردند. وقتی زمانش برسد، در مورد آینده ام با باشگاه صحبت خواهم کرد، اما نه الان، بعداً. امروز دوست دارم به بازیکنانم تبریک بگویم. به اتلتیکو مادرید هم تبریک می گویم، چون فصل فوق العاده ای داشتند. بازیکنانم می خواستند امسال هم قهرمان شویم اما نتوانستیم و من به اندازه خودم در این زمینه مسئول هستم.
می دانیم که در مادرید وقتی پیروز نمی شوید، چه اتفاقاتی رخ می دهد. به زودی با باشگاه صحبت خواهم کرد. بسیار ناراحت و آشفته ام چون قهرمان لیگ نشدیم. ناکامی در کسب جام جزو ارزش های رئال مادرید محسوب نمی شود.
این اولین بار از فصل 2009/10 است که رئال مادرید موفق به کسب هیچ جامی در طول فصل نمی شود و همچنین از فصل 1993/94 که رئال مادرید در پایان فصل 82 گل به ثمر رسانده بود، امسال با 88 گل کمترین آمار گلزنی را ثبت کردند.

منبع: خبرگزاری آریا

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید