خبر فوری

مرزبانان هرمزگان محموله ۱۹۰ هزار لیتری سوخت قاچاق را کشف کردند

هرمزبان – فرمانده مرزبانی هرمزگان گفت: با تلاش و هوشیاری ماموران مرزبانی استان در شهرستان های بندرعباس و میناب یک محموله بزرگ ۱۹۰ هزار لیتری سوخت قاچاق کشف شد.

سردار حسین دهکی روز شنبه به خبرنگاران اظهار داشت: یکی از اولویت های مهم مرزبانی مقابله با قاچاق سوخت است و در همین راستا نیز مرزبانان هرمزگان با هوشیاری و انجام اقدامات اطلاعاتی ، از فعالیت گروهی قاچاقچی و برنامه آنها برای انتقال مقادیر زیادی سوخت قاچاق مطلع شدند.

وی افزود: مرزبانان پس از بررسی مناطق، ۴ عدد محفظه پلاستیکی سوخت حاوی ۱۹۰ هزار لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل به ارزش ۵۷۰ میلیون ریال را کشف کردند.

سردار دهکی خاطرنشان کرد: قاچاقچیان در جریان این عملیات، به دلیل ناتوانی در برابر مرزبانان، با رها کردن محموله مذکور از محل متواری شدند که تلاش ماموران برای شناسایی و دستگیری آنها ادامه دارد.

فرمانده مرزبانی هرمزگان بیان داشت: مرزبانان نیروی انتظامی با اشراف اطلاعاتی و حضور در تمام نقاط مرزی کشور اجازه نمی‌دهند قاچاقچیان در هیچ نقطه‌ای از مرزهای ایران اسلامی احساس امنیت و آرامش کنند.

منبع: ایرنا

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید