خبر فوری
حجت الاسلام پاک نژاد امام جمعه ابوموسی

انتقاد امام جمعه بوموسی از مشکل تردد / مسئولین قبل از اینکه تذکر داده شود مشکلات را حل کنند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان از شهرستان بوموسی، امام جمعه بوموسی با اشاره به نارضایتی های شهروندان اظهار داشت: در بعضی موارد مردم رضایت کافی ندارند، باید این مشکلات حل بشود.

وی افزود: یکی از خواسته های مردم سردخانه است، سردخانه باید در اختیار مردم قرار بگیرند، نباید در اختیار افراد خاصی قرار بگیرد که در آن را قفل بکنند، این اصلا شایسته نیست.

حجت الاسلام پاک نژاد اضافه کرد: یا این سردخانه سالم است که باید در اختیار مردم قرار داده شود و یا مشکل دارد که باید برطرف بکنند.

وی مشکل دیگر مردم را تردد عنوان کرد و افزود: مسئولین محترم بهتر می دانند چه مشکلاتی در شهرستان است، قبل از اینکه تذکر داده شود خودشان این مشکلات را حل بکنند.

حجت الاسلام پاک نژاد با اشاره به حوادث فلسطین، انتفاضه جدید فلسطینیان را انتفاضه موشک خواند و گفت امروز صحنه عوض شده است و فلسطین با سنگ نمی زند، با موشک می زند و این موشک به قلب اسرائیل رسیده است.

وی این واقعه را امتحانی برای مسلمانان و خود ملت فلسطین دانست و افزود: ملت ایران سرافراز است که لحظه ای از فلسطین غافل نبوده است.

امام جمعه بوموسی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: ان شاءالله در انتخابات خرداد ماه 1400 هم دشمنان این نظام و هم دوستان این نظام حضور پرشور مردم در پای صندوق های رأی را مشاهده خواهند کرد.

وی افزود: با توجه به جایگاه ویژه ای که شورای نگهبان دارد، همه ی ما باید از این شورا حمایت بکنیم.
انتهای پیام/

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید