خبر فوری

سرمربی خلیج فارس:شاگردانم دربازی با ایمان سبزشیراز فوق العاده ظاهرشدند

هرمزبان – سرمربی تیم فوتبال خلیج فارس میناب گفت: شاگردانم در بازی با تیم ایمان سبز شیراز شاگردانم فوق العاده ظاهر شدند اما روز برد ما نبود.

شهاب جهانگیری روز جمعه پس از تساوی مقابل تیم ایمان سبز شیراز افزود: تیم ما دراین بازی حقش تساوی نبود و باید حداقل با سه گل حریف شیرازی خود را می‌بردیم و همه شاهد بودند که شاگردانم چه فرصت‌های گلزنی را از دست دادند.
وی بیان داشت: امروز همه توانایی بچه‌های ما را دیدند و در این دیدار اگر سه فرصت گلزنی ما تبدیل به گل می‌شد در جایگاه چهارم جدول قرار می‌گرفتیم. 
 سرمربی تیم فوتبال خلیج فارس با بیان اینکه بازیکنان، کادر فنی و مدیران تیمم برای پیروزی و برد تیم در این دیدار تلاش زیادی کردند و من از زحمات آنان کمال قدردانی دارم. 
جهانگیری، پیرامون وضعیت لیگ دسته سوم و برنامه تیم خلیج فارس در ادامه این بازی‌ها بیان کرد: همه مربیانی که کار کرده‌اند می‌دانند که لیگ دسته سه از لیگ دسته یک و دو، دشوارتر است و همه تیم‌ها برای صعود می‌جنگند و مشکلات خاص خودش دارد.
وی یادآورشد: همانطور که امروز شاهد بودید تیم ما چندین فرصت گلزنی داشت اما از بدشانسی یا بی دقتی تبدیل به گل نشد.
وی گفت: هدفمان ماندن در لیگ سه و حفط سهمیه است و تلاشمان را انجام می‌کنیم تا به هدفمان برسیم. 
سرمربی تیم فوتبال خلیج فارس مبناب در پایان گفت: در هفته ششم باید در اصفهان مقابل سپاهان نوین بازی کنیم  و اگر بتوانیم از این تیم امتیاز بگیریم وضعیتمان در جدول بهتر خواهد شد.  
در چاچوب هفته پنجم لیگ دسته سوم باشگاه های کشور تیم خلیج فارس میناب در برابر تیم ایمان سبز شیراز به تساوی یک بر یک دست یافت.

منبع: ایرنا

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید