خبر فوری

شکست منچستریونایتد مقابل لسترسیتی/ تساوی پرگل بارسلونا برابر لوانته

هرمزبان – ذخیره های منچستریونایتد از پس لسترسیتی بر نیامدند تا این تیم همشهری باشد که جام قهرمانی فصل 21-2020 لیگ برتر را بالای سر می برد. 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، لسترسیتی با برد 2-1 مقابل منچستریونایتد، رده سوم جدول را با انجام یک بازی بیشتر از چلسی پس گرفت. شاگردان برندان راجرز در آستانه فینال روز شنبه جام حذفی برابر چلسی، به برد روحیه بخشی دست یافتند که شانس حضور آن ها در فصل آینده لیگ قهرمانان اروپا را افزایش می دهد. این بازی برای منچستریونایتد که چاره ای جز استراحت دادن به مهره های کلیدی خود قبل از دربی شمال غرب برابر لیورپول نداشت، فقط فرصتی برای میدان دادن به بازیکنان جوان و آن هایی که کمتر بازی کرده بودند بود و به روند 14 بازی بدون شکست آن ها در لیگ برتر پایان داد. 

منچستریونایتد با باخت 2-1 مقابل لسترسیتی، شانس قهرمانی در فصل 21-2020 لیگ برتر را از دست داد و این عنوان را به همشهری خود منچسترسیتی واگذار کرد. سولسشر پس از پایان بازی گفت:

همان طور که انتظار می رفت، چون بازیکنان فرصتی برای آماده شدن جهت حضور در این مسابقه نداشتند، شروع خوبی نداشتیم ولی پس از به گل رسیدن حریف، چیزی برای از دست دادن نداشتیم. چند حرکت خوب داشتیم و من از آن راضی بودم. شما شاهد رهبری نمانیا ماتیج بودید. میسون (گرینوود) 19 سال بیشتر سن ندارد ولی مثل یک بازیکن با تجربه بود. 

نباید چنین چیزی دوباره تکرار شود. نمی توانیم پنجشنبه، یکشنبه، سه شنبه و دوباره پنجشنبه بازی کنیم. به همین خاطر بود که مجبور شدیم دست به تغییرات بزنیم.

منچسترسیتی؟ اگر می خواهیم به رقابت با آن ها ادامه بدهیم، باید خودمان را تقویت کنیم. به آن ها تبریک می گویم؛ فصل فوق العاده ای داشتند. آن ها به شایستگی قهرمان شدند. از این که بازیکنانم کورس را مقابل تیمی که خیلی ها آن را بهترین تیم اروپا می دانند به 10 روز آخر کشیدند، راضی هستم. در کل این فصل برای ما خوشبینی و همچنین پیشرفت را به همراه داشت. ما می خواهیم قدم بعدی را برداریم و شاید این به معنی نیاز ما برای تقویت کردن تیم باشد.

شاگردان رونالد کومان باز هم در شهر والنسیا یک بازی نفس گیر نصیب شان شد و این بار امتیاز از دست دادند. بارسلونا در چارچوب هفته سی و ششم لالیگا، مهمان لوانته بود. شاگردان کومان که فرصت پیروزی مقابل حریفان مستقیم شان را از دست داده اند، وارد مرحله ای شده اند که برای قهرمانی، هم باید حریفان خودشان را شکست دهند و هم چشم به امتیاز از دست دادن اتلتیکو مادرید و رئال مادرید داشته باشند. سرنوشت عامل دوم هنوز معلوم نیست اما عامل نخست که به خود بارسلونا مربوط می شد، هرگز عملی نشد. تیم کومان برای چندمین بار در هفته های اخیر ثابت کرد شایسته این نیست که در پایان فصل، عنوان قهرمان لالیگا را یدک بکشد. 

منبع: خبرگزاری آریا

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید