خبر فوری

خرابه‌های شام در شهرک نور جلوی دوربین رفت

سریال «سلمان فارسی» به کارگردانی داوود میرباقری، هم‌اکنون در شهرک نور در دست فیلمبرداری است. در این بخش قسمت‌های مربوط به خرابه‌های شام تصویربرداری می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان، عوامل سریال «سلمان فارسی» به کارگردانی داوود میرباقری، این روزها در شهرک سینمایی نور، بخش مربوط به خرابه‌های شام را فیلمبرداری می‌کنند. این کار سومین سال تصویربرداری را پشت سر می‌گذارد. پیش از این، مجموعه در شاهرود جلوی دوربین رفته بود. در این بخش صحنه‌های دریایی تصویربرداری شده بود.

بنا به این گزارش، این سریال در 50 قسمت تولید می‌شود. لازم به ذکر است بخش‌های مربوط به فصل بیزانس شرقی این سریال قرار است در کشوری دیگر جلوی دوربین برود. به همین دلیل، گروه سازنده، لوکیشن‌هایی را در لبنان، سوریه، ترکیه و ارمنستان دیده است تا در صورت مهیا شدن شرایط در یکی از این کشورها کار را به پیش ببرد.

خرابه‌های شام در شهرک نور جلوی دوربین رفت

این سریال لوکیشن‌های بسیاری دارد. برای همین در حین فیلمبرداری یک بخش، لوکیشن‌ بخش‌های دیگر ساخته می‌شود. بر همین مبنا، گروه هم‌اکنون در آبسرد دماوند مشغول دکورسازی است. بعد از فصل نخست این سریال که مربوط به دوره بیزانس می‌شود، قسمت مربوط به ایران پادشاهان ساسانی جلوی دوربین خواهد رفت.

یادآور می‌شود، این سریال که در شرایط کرونایی و با رعایت تمام پروتکل‌های بهداشتی جلوی دوربین رفته، قرار است زندگی سلمان فارسی، یکی از صحابی نزدیک پیامبر را در سه مقطع مد نظر قرار دهد. فرهاد اصلانی، محمدرضا هدایتی، مرحوم چنگیز جلیلوند، علی دهکردی، رامونا شاه، احترام برومند، مهدی فقیه، علیرضا مهران و… از جمله بازیگرانی هستند که در این کار نقش‌آفرینی کرده‌اند. در ضمن، علاوه بر بازیگران داخلی، هنرمندان خارجی نیز در این کار حضور خواهند داشت.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید