خبر فوری

اخبار مربوط به آموزش و پرورش از منابع معتبر دریافت شود

تهران-هرمزبان -مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش‌وپرورش در اطلاعیه‌ای با یادآوری انتشار اخبار جعلی در شبکه‌های اجتماعی به نقل از مسوولان این وزارتخانه از هموطنان خواست جدیدترین اخبار، بخشنامه‌ها و دستورالعمل‌ها را از پورتال رسمی وزارت آموزش‌وپرورش و سایر رسانه‌های معتبر دریافت کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان به نقل از گزارش روز چهارشنبه مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش‌وپرورش به اخبار کذب و اطلاعات نادرست روزهای اخیر در شبکه‌های اجتماعی که به نقل از مسوولان این وزارتخانه یا بخشنامه‌ها و دستورالعمل‌های وزارت آموزش منتشر می‌شود با انتشار اطلاعیه ای از معلمان، خانواده‌ها، دانش آموزان و سایر ذی نفعان خواست تا برای دریافت اخبار و اطلاعات معتبر و صحیح این حوزه، به پورتال رسمی وزارت آموزش‌وپرورش به آدرس Medu.ir یا سایر خبرگزاری‌های رسمی و معتبر مراجعه کنند.

دراین اطلاعیه تاکید شده است: اطلاعات کذب بدون شناسنامه که با هدف تخریب روحیه همکاران فرهنگی و دانش آموزان عزیز در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی منتشر می شود را به‌عنوان منابع خبری و اطلاعاتی خود قرار ندهند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان به نقل از گزارش ایرنا، محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش هم امروز در ویژه برنامه تصویری نگاه هفته گفت: مسایل مربوط به آموزش و پرورش همواره مورد توجه فضای مجازی است و البته از پرداختن به مسایل این نهاد استقبال می کنیم اما خدمت همه همکاران عرض می کنم مراقب اطلاعات نادرستی باشند که بعضا از روی شیطنت های تخریب روحیه فرهنگیان منتشر می شود.

وی ادامه داد: لطفا اطلاعات این وزارتخانه را از صفحات رسمی آموزش و پرورش پیگیری کنید و به اطلاعات نادرستی که برخی با اهداف سیاسی در فضای مجازی منتشر می کنند، توجه نکنید.

وی گفت: این وزارتخانه در جذب معلم هیچ امتیاز ویژه ای را به هیچ قشری نداده است، همه افرادی که متقاضی شغل معلمی هستند باید در یک آزمون سراسری شرکت کنند.

منبع: ایرنا

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید