خبر فوری

بیانیه فدراسیون فوتبال؛ پرسپولیس روز گذشته در کمپ تیم های ملی تمرین کرد!

هرمزبان – فدراسیون فوتبال اعلام کرد پرسپولیس روز گذشته تمرین کرده است.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، پرسپولیسی ها روز گذشته یک جلسه تمرینی را برگزار کردند. به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، بر اساس برنامه اعلامی و هماهنگی های لازم، خلاف ادعاهای مطرح شده، تیم فوتبال پرسپولیس عصر یکشنبه ١٢ اردیبهشت از ساعت ١٨ تمرین خود را در زمین خط کشی شده شماره ٢ کمپ تیم‌های ملی برگزار کرد.
همچنین با همکاری مسئولان مرکز ملی فوتبال حوضچه آب گرم و سرد در اختیار عوامل تیم قرار گرفت و حتی فرصت استفاده از مرکز پک هم به اعضا داده شد. از طرفی عوامل تیم درخواست کوتاهی چمن زمین شماره ٢ را هم به مسوولان کمپ ارائه دادند و هماهنگی برای انجام این کار هم صورت گرفت. درخواست دیگر نیز تعبیه دروازه های کوچک در زمین تمرین بود که این امکانات هم تدارک دیده شد. گفتنی است برنامه تمرینی روز دوشنبه ١٣ اردیبهشت هم از ساعت ١٨ از سوی عوامل تیم در اختیار مدیران مرکز ملی قرار گرفته و حتی برای استفاده دوباره از مرکز پک هم در جهت جلوگیری از تداخل کاری با برنامه کادر فنی تیم ملی، همکاری لازم انجام شده است.
فدراسیون فوتبال ایران می‌گوید که تیم پرسپولیس یک جلسه تمرینی را در زمین شماره 2 آکادمی تیم ملی انجام داده است. این خبر ساعتی پس از آن در خروجی وبسایت فدراسیون فوتبال قرار گرفت که علیرضا اشرف مدیر رسانه‌ای تیم پرسپولیس در توییتی نوشت: «شرایط هنوز تغییری نکرده و تیم نمیتونه تمرین کنه.» این توییت ساعت 20:44 منتشر شد و حالا فدراسیون فوتبال ایران ادعا می‌کند که «تیم فوتبال پرسپولیس عصر روز یک شنبه 12 اردیبهشت از ساعت 18 تمرین خود را در زمین خط کشی شده شماره 2 کمپ تیم‌های ملی برگزار کرد.»
بنا بر شواهد تست دوم از پرسپولیسی‌ها گرفته نشده و حداقل نقل‌قول‌های منتشره حاکی از آن است که تا ساعت 18 این اتفاق رخ نداده و حالا فدراسیون فوتبال از برگزاری تمرین این تیم خبر داده است. نکته جالب اینکه فدراسیون فوتبال، تصویری از تمرین پرسپولیس را به بیانیه خود الصاق نکرده و ترجیح داده که از تصاویر آرشیو استفاده کند. همچنین فدراسیون فوتبال می‌گوید که درخواست‌های کادرفنی پرسپولیس اعم از «حوضچه، دروازه کوچک و کوتاه کردن چمن» هم انجام شده و طبق برنامه‌ریزی پرسپولیس روز دوشنبه نیز یک جلسه تمرینی را از ساعت 18 تا 21 خواهد داشت.
پیش از انتشار این بیانیه، ابراهیم شکوری در توییتی نوشته بود: «در سکوت کار کن، موفقیت به اندازه کافی سروصدا می‌کند.» اشاره او احتمالا به جنجال‌های رسانه‌ای چند روز اخیر بین سرخابی‌های پایتخت بود. نکته جالب اینکه باشگاه پرسپولیس هنوز واکنشی به این موضوع نشان نداده و مسئولان این باشگاه نیز درخواست مصاحبه را به پس از اعلام موضع رسمی موکول کرده‌اند.
این در حالی است که منابع مختلف از تعویق بازی پرسپولیس – سپاهان و استقلال – ذوب آهن به دلیل شرایط قرنطینه پرسپولیس خبر داده‌اند. موضوعی که به احتمال قوی با واکنش منفی باشگاه های اصفهانی مواجه خواهد شد. نکته مهم اینکه اخبار و شایعات در شامگاه روز یکشنبه، بدون واکنش رسمی از سوی چهار باشگاه بزرگ فوتبال ایران بوده و احتمالا روز دوشنبه، ساعاتی پرخبر و جنجالی در انتظار فوتبال ایران خواهد بود.

منبع: خبرگزاری آریا

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید