بررسی و معرفی انواع روغن جعبه دنده از جمله روغن واسکازین بهران سمند ۸۵W-140

فروش انواع روغن دنده و گیربکس صنعتی از جمله :روغن واسکازین ۱۴۰ , روغن بهران کمپرسور vdl 68 , روغن توربو اکسترا و سایر روانکارهای صنعتی با بهترین کیفیت‌ها و قیمت‌ها در فیداراویل.

روغن گیربکس یا روغن دنده خودرو یکی از روانسازهای مهم خودرو می‌باشد که برای روانکاری چرخ دنده‌ها و قطعات متحرک موجود در سیستم انتقال قدرت خودرو به ویژه جعبه دنده مورد استفاده قرار می‌گیرد. واسکازین معادل کلمه روغن دنده است. وجود این روانکارها کاملا ضروری می‌باشد زیرا که علاوه بر تعویض آسان دنده خودروباعث کاهش خوردگی و ساییدگی می‌شود.

معرفی روغن واسکازین ۱۴۰: 

روغن واسکازین ۱۴۰ در اصل از روان کننده‌های با کیفیت بسیار بالا محسوب می‌شود که دارای ترکیبات و فرمول‌های شیمیایی و‌ مهندسی می‌باشد. امروزه در بسیاری از چرخ‌دنده‌های قوسی و دنده‌های گیربکس به دلیل مقاومت در برابر حرارت و جلوگیری از خوردگی و سایش از این واسکازین‌ها بهره گرفته می‌شود. از این روغن‌ها عموما در ماشین‌های سنگین نیز استفاده می‌شود که در اصل خاصیت تحمل بار و فشار بسیار بالا و جلوگیری از خراش و ساییدگی دندانه دنده ها را به دنبال دارد. البته دقت داشته باشید که باید با توجه به نوع گیربکس خودرو خود این روغن‌ها را برگزیده و‌از آن ها استفاده کنید تا روانکاری مناسبی را به دنبال داشته باشد. این روغن ها از جمله مرغوب‌ترین روغن‌های پایه به حساب می‌آیند که در جعبه دنده‌هایی با  قدرت بالا حاوی چرخ دنده‌های هیپوئیدی، حلزونی مایل و مخروطی نیز به کار می‌روند. شما باید در خرید این محصولات دقت نموده و از اجناس معتبر بهره گیرید زیرا این محصول از محصولات ضروری در گیربکس خودرو محسوب می‌شود که باید آنرا از فروشگاه‌های معتبری تهیه کنید. فراموش‌ نکنید از روی قیمت محصولات نمی‌شود تشخیص دقیقی را اعمال کرد و هر جنس گران‌قیمتی دلیل بر کیفیت بالای آن نیست. زیرا امروزه اجناس گران‌قیمت بسیاری در بازار موجود بوده که فاقد کیفیت و بدون هیچ استفاده‌ای برای شما می‌باشد. لذا فروشگاه مورد نظر خود را با دقت بیشتری انتخاب نموده تا با موارد ذکر شده مواجه نشوید. 

  

 

روغن توربو اکسترا: 

  

می‌توان روغن توربو اکسترا را به عنوان یک روغن دیزلی دارای کیفیت بالا، مقاومت در مقابل حرارت و کنترل کننده دود دانست. از جمله خواص این روغن این است که در ساخت آن از روغن پایه نیمه سنتتیک و مواد افزودنی به کار برده می‌شود. این روغن دارای کاربرد گسترده‌ای است. به طور کلی این روغن را می‌توان مناسب برای اجسامی دانست که توانایی انجام کار در شرایط سخت را دارند. معمولا این روغن‌ها دارای انواع مختلفی بوده که از دیگر ویژگی‌های روغن توربو اکسترا علاوه بر مقاومت آن در برابر حرارت، به قابلیت پراکنده‌سازی عالی دوده و ذرات حاصل از احتراق در موتورهای دیزلی نیز می‌‌توان اشاره نمود. یعنی در کنار این موارد دارای خاصیت ضد سایش نیز می‌باشد. زمان استفاده و نگه‌داری از این روغن‌ها و‌ حتی خرید آنها باید رعایت نکاتی را مد نظر قرار دهید تا با اجناس تقلبی مواجه نشوید. 

 روغن توربو اکسترا 

روغن بهران کمپرسور vdl68: 

استفاده از روغن بهران کمپرسور vdl 68 در کمپرسورهای پیستونی یا رفت و برگشتی باعث‌ ایجاد نوعی روانکاری در بین قطعات می‌شود. بنابراین بهره‌گیری از این روغن‌ها در این امور از الزامات محسوب می‌شود. این روغن‌ها تولید شده توسط روغن پایه و‌ مواد افزودنی هستند که طبق نکات ذکر شده جهت روانکاری کمپرسورهای پیستونی به کار برده می‌شوند. از ویژگی‌های گسترده این روغن می‌توان به مقاومت بالای آن در برابر حرارت، مقاومت بالا در برابر اکسیداسیون، جلوگیری از هرگونه سایش و زنگ‌زدگی و همچنین خاصیت جداپذیری از آب اشاره نمود که با تمامی این ویژگی‌ها دارای کاربردهای گسترده‌ای خصوصا در صنعت است. کمپرسورهای رفت و‌ برگشتی به علت پیچیده بودن در ساختار خود و همچنین داشتن قطعات دارای حرکت، با فرسایش بیشتری روبرو هستند. یعنی باید طی مدتی مشخص به آنها رسیدگی نمود. بنابراین جهت جلوگیری از فرسایش‌های ناشی از حرکت قطعات و روانکاری آنها از استفاده از این روغن شرط اول‌ می‌باشد. همچنین با توجه به کاربرد این روغن‌ها توانایی طولانی‌تر کردن عمر دستگاه‌ها و ‌کمپرسورها را نیز به دنبال دارند. بهتر است از روغن کمپرسور جهت تنفس هوا یا فشرده‌سازی اکسیژن به کار گرفته نشده و صرفا برای روانکاری برخی قطعات صنعتی از آنها استفاده نمایید. برای تشخیص تغییر روغن یا اضفه کردن روغن باید نوع مدل و شرایط عملیاتی آنها را بررسی نمایید. معمولا این‌کار هر سه ماه یک بار انجام می‌شود. هرچند که چک کردن وضعیت سیال و‌ تنظیم روغن‌ها توسط اپراتور را باید به صورت دائمی مد نظر قرار داد. جهت خرید این‌ محصولات حتما به فروشگاه‌های معتبر مراجعه نمایید.

شما می‌توانید انواع روانکارهای صنعتی و گریس‌ها را با بهترین کیفیت‌ها در انواع برندهای مطرح جهانی همراه با مناسب‌ترین قیمت‌ها را از بازرگانی روغن صنعتی فیداراویل Fidaroil.com تهیه کرده و محصول  درخواستی خود را در کمترین زمان ممکن دریافت کنید. 

منبع: تجارت نیوز

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید