خبر فوری

معاون استاندار: ساعت کاری اداره‌های هرمزگان از۱۹ اردیبهشت تغییر می‌کند

هرمزبان – معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری گفت: طبق مصوبه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران در راستای مدیریت مصرف برق، ساعت کاری اداره‌های استان از فردا یکشنبه ۱۹ اردیبهشت تغییر می‌کند.

نازنین شیبانی تذرجی عصر شنبه با اعلام این خبر به رسانه‌ها افزود: ساعت کار اداره‌ها در استان هرمزگان از شنبه تا چهارشنبه از هفت صبح تا ۱۳ ظهر تصویب و ابلاغ شده و روزهای پنجشنبه نیز تعطیل است.
وی بیان داشت: این مصوبه به تمامی اداره‌ها، دستگاه ها، بانک‌ها، بیمه‌ها و فرمانداری های استان هرمزگان ابلاغ شده است و مدیران باید ضمن رعایت ساعت کاری اعلام شده، دستور دهند پس از ساعت ۱۳ تمامی لوازم برقی  از مدار خارج و حداقل مصرف را داشته باشند.
  دبیر شورای اداری استان هرمزگان اظهارداشت:  مدیران  به منظور کاهش مصرف و گذر از پیک بار مصرف برق در فصل گرما ترتیبی اتخاذ کنند تا با رعایت سایر مفاد مصوبه ابلاغی تمامی وسایل سرمایشی و روشنایی بعد از ساعت کاری از مدار خارج و بر حسن اجرای برنامه دقت و نظارت لازم صورت گیرد.
شیبانی تذرجی تصریح کرد: در ضمن اداره‌ها، دستگاه ها، بیمه‌ها و بانک‌ها باید به صورت هفتگی مقدار برق مصرفی خود را گزارش دهند.

منبع: ایرنا

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید