خبر فوری

کاوانی در آستانه تمدید قرارداد با منچستریونایتد

هرمزبان – کاوانی در هفته های اخیر کاملا آماده نشان داده است.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، قرارداد ادینسون کاوانی با منچستریونایتد در تابستان 2021 به پایان می رسد و طرفین به ادامه همکاری تمایل دارند. به نقل از فابریتزیو رومانو؛ منچستریونایتد و اوله گونار سولسشر کاملا از عملکرد این مهاجم 34 ساله رضایت دارند و به دنبال تمدید قرارداد او هستند. کاوانی نیز از تمدید قرارداد با منچستریونایتد استقبال می کند و آماده مذاکره با باشگاه است. هنوز چیزی امضا نشده اما می توان گفت مهاجم سابق ناپولی و پاری سن ژرمن در آستانه تمدید قرارداد با شیاطین سرخ است.
عملکرد فوق العاده ادینسون کاوانی در دیدار مقابل رم و دبل این بازیکن باعث شده شیاطین سرخ به برتری شیرین 2-6 برابر جالوروسی دست یافته و در آستانه رسیدن به فینال لیگ اروپا قرار بگیرند. حالا ادینسون کاوانی می خواهد قرارداد جدیدی را با منچستر یونایتد امضا کند و این توافق جدید که پایان دو فصل آینده ادامه خواهد داشت.
شبکه TNT Sports آرژانتین فاش کرد کاوانی 34 ساله تصمیم خود برای بازگشت به قاره آمریکای جنوبی را تغییر داده و علاقمند به بازی کردن در لیگ برتر و ترکیب منچستریونایتد تا دو سال آتی است. تابستان سال گذشته یونایتد پیشنهادی یک ساله به علاوه گزینه تمدید برای سال دوم به ادینسون کاوانی ارائه داد که مورد قبول این بازیکن هم قرار گرفت.
حالا علاوه بر فعال شدن این بند، کاوانی قصد دارد یک سال دیگر هم در اولدترافورد باقی مانده و برای یونایتد به میدان برود. اوله گونار سولسشر از عملکرد کاوانی در این چند ماه بسیار رضایت داشته و مصمم بود شماره هفت ترکیب خود را در اولدترافورد حفظ کند. سولسشر حضور کاوانی در رختکن را عامل مهمی برای کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر در سال آینده می داند و حالا این ستاره اوروگوئه ای راضی به ماندن شده است. این در حالیست که در ماه های اخیر اخباری در مورد تمایل کاوانی به بازگشت به آمریکای جنوبی و بازی کردن در لیگ آرژانتین منتشر شده بود.
ادینسون کاوانی، مهاجم 34 ساله و اروگوئه‌ای باشگاه منچستریونایتد تا پایان فصل جاری با این تیم قرارداد دارد. به نقل از ESPN، طی هفته های اخیر، شایعات زیادی پیرامون جدایی ادینسون کاوانی از منچستریونایتد و پیوستن او به بوکا جونیورز مطرح شده بود و خود این مهاجم 34 ساله نیز نسبت به ادامه حضورش در منچستریونایتد مردد بود. اکنون کاوانی تصمیم گرفته است تا برای یک فصل دیگر نیز در منچستریونایتد بماند و تا هفته آینده، خبر رسمی تمدید قرارداد او منتشر خواهد شد.
از هواداران گرفته تا کادر فنی و مدیریت، همه و همه از عملکرد مهاجم تیم ملی اروگوئه در منچستر راضی هستند. اوله گونار سولسشر امیدوار است ادینسون کاوانی تصمیم بگیرد برای یک فصل دیگر در منچستریونایتد بماند. کاوانی با بریس کردن در جریان برد 6-2 منچستریونایتد مقابل آاس رم، یک بار دیگر در لباس این تیم خوش درخشید تا بار دیگر آینده او دغدغه هواداران یونایتد باشد. سولسشر در پایان بازی پنجشنبه شب گفت:
کاوانی از احساسات من خبر دارد و می داند که دوست دارم فصل بعد هم اینجا باشد. به او قول دادم اولدترافورد در حضور هواداران حال و هوای متفاوتی دارد. من تمام تلاشم را انجام می‌دهم. امیدوارم او را برای یکسال دیگر در منچستریونایتد ببینیم.
به گفته خبرنگار مشهور فابریتزیو رومانو، کاوانی به زودی پس از مشورت با خانواده اش، درباره آینده خود تصمیم گیری خواهد کرد.
دیگو فورلان، مهاجم سابق باشگاه منچستریونایتد که سابقه حضور در این تیم از سال 2002 تا 2004 را دارد، به تمجید از اوله گونار سولسشر، سرمربی فعلی شیاطین سرخ و هم تیمی سابق خود می پردازد. به نقل از مارکا، از دیگو فورلان سوال شد که با توجه به بازی در کنار اوله گونار سولسشر، آیا این سرمربی نروژی فرد مناسبی برای هدایت منچستریونایتد است که او پاسخ داد:
این فرصت را داشتم که حدود دو و نیم سال در کنارش بازی کنم. او پسری فوق العاده، بسیار حرفه‌ای و انسان بسیار خوبی است. او خودش است و دقیقا همان چیزی است که نشان می دهد. اوله فردی آرام است که البته می تواند مانند هر کس دیگری عصبانی شود اما در کل شخصیت آرامی دارد. سولسشر عاشق یادگیری است و دوست دارد سخت کار کند. وقتی روی نیمکت کنار هم حضور داشتیم، همیشه درباره مدافعان حریف و این که هنگام حضور در زمین باید چه کاری را انجام دهیم، با یکدیگر صحبت می کردیم. او همیشه در حال تجزیه و تحلیل تمامی اتفاقاتی بود که در طول بازی رخ می داد. او علاوه بر تماشای بازی، همواره سعی می کرد تا ببیند که چطور می تواند در موقعیت گلزنی قرار بگیرد و اگر فرصتی پیدا کرد، چطور باید از آن استفاده کند. او فردی بسیار صادق و آرام است و اهمیت زیادی به خانواده خود می دهد.
از فورلان سوال شد که با توجه بازی تحت نظر سر الکس فرگوسن، آیا شباهتی میان این سرمربی اسکاتلندی و سولسشر می بیند که او پاسخ داد:
همه بازیکنان از مربیانی که داشته اند، نکات خوب و همچنین نکاتی بدی که دوست نداشته اند را یاد گرفته اند. شاید آن ها با یکدیگر صحبت هایی داشته باشند. نمی خواهم بگویم که هر روز در حال صحبت کردن با یکدیگر هستند اما سولسشر فرصت انجام این کار را دارد. سولسشر فرد بسیار دوست داشتنی‌ای است و رابطه بسیار خوبی با سر الکس، هواداران و همچنین مردم و بازیکنان سابق منچستریونایتد دارد، بنابراین من فکر می کنم که او سرمربی خوبی برای منچستریونایتد است. به عنوان یک سرمربی از او شناخت کافی ندارم اما شاید او چیزهایی را از سر الکس یاد گرفته باشد.

منبع: خبرگزاری آریا

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید