خبر فوری

دو عنوان پنجمی حاصل کار قایقران هرمزگانی در مسابقات انتخابی المپیک

هرمزبان – با برگزاری دور فینال کایاک یکنفره ٢٠٠ متر مسابقات انتخابی المپیک هدیه کاظمی، قایقران هرمزگانی صاحب عنوان پنجم شد.

روز دوم مسابقات انتخابی المپیک آب‌های آرام با برگزاری مسابقات فینال ادامه پیدا کرد و در اولین رقابت نمایندگان کشورمان هدیه کاظمی در کایاک یکنفره ٢٠٠ متر به مصاف رقبا رفت.

کاظمی در رقابت با نمایندگان قزاقستان، ژاپن، سنگاپور، اندونزی، ازبکستان، کره‌جنوبی و چین تایپه با زمان ۴١.٨٢٨ ثانیه پنجم شد. در این ماده قایقران قزاق صاحب سهمیه المپیک شد.

هدیه کاظمی در دور مقدماتی کایاک یکنفره ٢٠٠ متر در گروه خود در رقابت با نمایندگان کره جنوبی، اندونزی و ژاپن با زمان ۴۴.٠٧۵ ثانیه دوم شد و به فینال راه یافته بود.

پیش از این کاظمی در مسابقه فینال کایاک تک‌نفره ۵۰۰ متر بانوان هدیه کاظمی نماینده کشورمان با حریفانی از کشورهای قزاقستان، اندونزی، ژاپن، ازبکستان، سنگاپور، کره جنوبی و تایلند مسابقه داد و با ثبت زمان ۱.۵۶:۶۰۴ پایین تر از کشورهای قزاقستان، سنگاپور، ژاپن و ازبکستان در مقام پنجم قرار گرفت و به سهمیه المپیک دست پیدا نکرد. در این ماده نیز قزاقستان قایق اول و المپیکی شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید