خبر فوری
حجت الاسلام پاک نژاد امام جمعه ابوموسی

امام جمعه بوموسی: مصوبات مجلس شورای اسلامی دستور دین اسلام است و باید رعایت شود

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان از شهرستان بوموسی، حجت الاسلام والمسلمین محمد پاک نژاد امام جمعه شهرستان بوموسی در خطبه های نماز جمعه امروز، هدف از روزه گرفتن را ایجاد تقوای الهی در دل مومنین دانست و اطاعت از دستورات دین را از مصادیق رعایت تقوا عنوان کرد.

حجت الاسلام پاک نژاد افزود: کسی که مسلمان و مومن است باید دستورات دین را رعایت کند، دستورات حکومت اسلامی دستور دین است؛ هرچیزی که امروزه در مجلس شورای اسلامی به عنوان قانون نوشته و تصویب می شود دستور دین اسلام است و باید رعایت بشود.
وی تأکید کرد: هم مسئولین محترم، هم مردم همه باید کمک بکنند که در جامعه ی ما تقوای الهی بیشتر رعایت بشود.

امام جمعه شهرستان بوموسی با اشاره به فرارسیدن جمعه آخر ماه مبارک رمضان و روز قدس اظهار داشت: حضرت امام خمینی (ره) با دید نافذی که داشتند این جمعه را به عنوان روز جهانی قدس تعیین کردند تا بین مسلمانان جهان اتحاد برقرار شود و مستضعفین در مقابل مستکبرین ایستادگی کنند.

لازم به ذکر است در این مراسم عبادی سیاسی، مردم با سر دادن شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل، خشم و انزجار خود را از رژیم غاصب صهیونیستی و آمریکای جنایتکار نشان دادند.

انتهای پیام/

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید