خبر فوری

جزیره کیش میزبان ملی پوشان فوتبال کشور

بر اساس تصمیم کادر فنی تیم ملی فوتبال کشورمان پیش از سفر به منامه، برای برگزاری ۴ دیدار حساس مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲، اردویی یک هفته ای را در جزیره کیش برگزار خواهد کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان از بندرعباس، تیم ملی فوتبال ایران روز ۴ خرداد ماه در تهران تشکیل اردو خواهد داد و پس از برگزاری تمرینات خود طی روزهای چهارم و پنجم در تهران، ششم خرداد برای برپایی اردو پیش از حضور در بحرین، به جزیره کیش سفر خواهد کرد.

حسین شریفی، سرپرست روابط عمومی فدراسیون فوتبال در یک گفتگوی رسانه ای توضیحات تکمیلی را در مورد شرایط برگزاری این اردو و احتمال لغو آن در صورت تغییر میزبان بحرین ارائه کرد و اظهار داشت: روز ۲۷ اردیبهشت موضوع میزبانی مشخص خواهد شد. در جلسه امروز در این خصوص صحبت نشد ولی چیزی که مشخص است کار کردن تیم حقوقی کشور به بهترین نحو ممکن برای دفاع از حقوق فوتبال ایران است. ما قائل به وظیفه هستیم نه نتیجه. وظیفه ما دفاع از فوتبال کشور است.

وی خاطر نشان کرد: تیم ملی با پرواز چارتر تهران را به مقصد کیش ترک می کند و در یکی از هتل های مجلل این جزیره مستقر خواهد شد. هزینه ای بابت هیچ کدام از این موارد پرداخت نخواهد شد و این ها همگی در راستای طرح مشارکتی که دوستان ما توانستند در فدراسیون به نتیجه رساندند انجام می شود. تیم ملی حدود ۷ روز در کیش خواهد بود.

شریفی تصریح کرد: طبق آخرین صحبتی که شنیدم ۴ تا ۶ جلسه تمرینی در آنجا برگزار خواهیم کرد. بعد از این اتفاق تیم از کیش باز به شکل چارتری عازم منامه خواهد شد البته اگر بازی ها در بحرین باشد. ولی در مورد این ماجرا ما همچنان اصرارمان این است که میزبانی را بگیریم. اگر که اتفاق دیگری رخ بدهد به تهران بر می گردیم ولی این که اردویمان در کیش جای خود خواهد بود یا خیر، یک چیز قطعی است.

مجتبی خورشیدی سرپرست تیم ملی فوتبال کشورمان نیز با تکذیب حواشی اخیر در مورد حاضر نبودن مکان تمرین تیم ملی در کیش، اعلام کرد: فکر نمی کنم که این گونه باشد. حداقل زمانی که ما برای بازدید رفتیم، آقای اسکوچیچ خیلی راضی بودند و خود ایشان اعتقاد داشتند که تغییرات زیادی نسبت به آن چه که قبلا دیده بودند، صورت گرفته است. ایشان قبلا یک بار هم از آنجا بازدید کرده بودند و تلاش مسئولان برای رفع نواقص شبانه روزی و چشمگیر بود. زمین همین الان استانداردهای لازم را دارد و یکی دو بخش از کناره های آن چمن کم پشتی دارد که قول دادند تا یک هفته آینده آن را هم آماده کنند.

تیم ملی حدود سه هفته دیگر راهی اردوی کیش خواهد شد و به عقیده سرپرست تیم تا آن زمان نواقصی که باقی مانده نیز حل خواهد شد. او با تاکید بر این موضوع گفت: ما ۲۳-۲۴ روز دیگر به آنجا خواهیم رفت و تا آن زمان مشکلات کاملا حل خواهد شد.

یکی از مشکلاتی که هنوز حل نشده، مشکل نورافکن است که خورشیدی در مورد آن نیز گفت: نورافکن ها باید به لوکس دلخواه ما برسد. قول دادند که تا ۲۵۰۰ لوکس برسانند. لامپ ها خریداری شده و مهندسین مشغول نصب آنها هستند.

از مهمترین دلایل انتخاب کیش برای اردوی تیم ملی، تشابه آب و هوایی و اقلیمی این جزیره با محل انجام 4 بازی سرنوشت ساز تیم ملی در کشور بحرین است. سرپرست تیم ملی با تاکید بر اینکه زمان تمرینات بر اساس زمان بازی ها تعیین می شود گفت: کار کارشناسی در این مورد صد در صد انجام شده است. نظر آقای اسکوچیچ هم این بوده که زمان تمرینات تیم ملی مهم است و به دنبال این هستند که بدن بازیکنان را آرام آرام با فضای فوتبالی که قرار است بازی کنیم آداپته کنیم.

به گزارش فارس، تیم ملی فوتبال کشورمان در ادامه مرحله اول مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، باید به ترتیب در تاریخ های ۱۳ ، ۱۷ ، ۲۱ و ۲۵ خردادماه با تیم های ملی هنگ کنگ، بحرین، کامبوج و عراق دیدار کند.

انتهای پیام / 88071

منبع: فارس

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید