خبر فوری

رهبر انقلاب: مطلقا هیچ تخلفی که نتیجه انتخابات را تغییر دهد رخ نداده است /کاندیداها حرف های فریبنده و بدون پشتوانه نزنند

رهبر انقلاب فرمودند:ما از اول انقلاب تا امروز که انتخابات های فراوانی داشتیم این انتخابات همه سالم انجام گرفته و ممکن است تخلفاتی در گوشه و کنار شده است که شده است اما در نتیجه انتخابات هیچ تاثیری نداشته است. 

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، رهبر معظم انقلاب در بخشی از بیانات مهم شان در گفتگوی مستقیم تلویزیونی با مردم به بحث انتخابات اشاره کردند و فرمودند: انتخابات به معنای واقعی کلمه یک فرصت مهم است و نباید مردم را دلسرد کرد انتخابات را با حرف های بیهوده و وعده های فریبنده و بدون پشتوانه نباید خراب کرد.

اهم اظهارات معظم له را بخوانید؛
 

*کسانی که مایل هستند در این کارزار شرکت کنند به معنای واقعی برای مردم کار کنند. انتخابات فرصت بی‌بدیلی  است که هیچ چیزی جای آن‌را در استحکام پایه‌های نظام نمی‌گیرد.

*وقتی مردم حضور پیدا کنند هیچ قدرتی نمی‌تواند کشور را تکان دهد. پس هر کسی که در انتخابات شرکت می‌کند برای سرنوشت کشور و آینده آن تلاش می‌کنند.

*عده‌ای مردم را دلسرد می‌کنند. خدشه کردن در انتخابات و در دستگاه‌هایی چون شورای نگهبان غلط است. همه انتخابات‌های ما سالم بوده است،‌ ممکن است تخلفاتی در گوشه و کنار بوده که رخ داده است، امّا تأثیری در نتیجه نداشته است. مواردی بوده که شکایت شده و ما پیگیری کرده‌ایم و تحقیق جدی کردیم. تخلفی که خلاف امانت باشد مطلقاً در انتخابات‌های ما نبوده است.

*البته برخی انتخابات را وقتی قبول دارند که نتیجه همان چیزی باشد که آنها می‌خواهند. اگر مطلوب آن‌ها درآمد قبول می‌کند انتخابات را متهم می‌کنند و کسانی که برگزارکننده بوده‌اند را متهم می‌کنند. گاهی هم مثل 88 اغتشاش راه می‌اندازند. البته متهم کردن‌ها بی‌اخلاقی است، اغتشاشات جرم است.

*مسئله بعد این است که اظهاراتی برخی از کسانی که وارد میدان می‌شوند انجام می‌دهند که اظهارات خوبی نیست. حرف‌های فرینده است که هیچ پشتوانه فکری و برنامه‌ای ندارد، چیزی می‌گویند بدون اینکه امکانات کشور را بشناسند. برخی از این برادران که وارد عرصه می‌شوند از خیلی از امکانات کشور شاید مطلع نشوند. باید برنامه به معنای واقعی کلمه اراده شود. باید طوری باشد که وقتی کارشناسان به حرف یک فرد نگاه می‌کنند ببیند متقن است.

*گاهی هم حرف‌هایی که گفته می‌شود کانه از اساس، قانون اساسی را قبول ندارند. خب کسی که می‌خواهد در رأس دستگاه اجرایی قرار می‌گیرد باید این‌ها را باور داشته باشد.

2727

 

منبع: خبرآنلاین

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید