خبر فوری

جزئیات آزمون کتبی تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی شهرداری بندرعباس اعلام شد

هرمزبان – معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری بندرعباس تازه‌ترین جزئیات مربوط به آزمون کتبی تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی این مجموعه را تشریح کرد.

محمدمهدی جهانبخش ظهر امروز(۱۱ اردیبهشت ماه) در این ارتباط اظهار کرد: سازمان استخدامی کشور طی نامه‌ای در بهمن‌ماه سال گذشته و بر اساس بخشنامه وزیر کشور به سازمان شهرداری‌ها، نحوه تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی به قرارداد انجام کار معین با فرایند اجرایی به استانداری‌های سراسر کشور را ابلاغ کرده که این بخشنامه به شهرداری بندرعباس نیز ارجاع شده است.
وی با اشاره به اینکه در دستورالعمل ارسالی یکی از شاخص‌های مورد نظر برای ارزیابی، برگزاری آزمون تخصصی است، افزود: با توجه به هماهنگی‌های صورت گرفته با مجموعه استانداری، مقرر شد آزمون مربوطه به صورت حضوری برگزار شود.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری بندرعباس با بیان اینکه این آزمون بر اساس منابعی که در دسترس مشمولین قرار گرفته، برگزار می‌شود، ادامه داد: آزمون موردنظر شامل ۲۰ سوال بوده که ۱۰ سوال تخصصی و ۱۰ سوال نیز مربوط به قوانین و مقررات شهرداری است.

جهانبخش با بیان اینکه ثبت‌نام و شرکت در آزمون هیچ گونه هزینه‌ای برای مشمولین تبدیل وضعیت ندارد، خاطرنشان کرد: زمان برگزاری این آزمون بزودی اعلام می‌شود.

این مقام مسئول اضافه کرد: با توجه به شیوع بیماری کرونا و اهمیت اجرای دقیق دستورالعمل‌های بهداشتی و همچنین رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی، شرایط لازم برای برگزاری این آزمون فراهم می‌شود.

وی در انتها نیز با بیان اینکه زمان برگزاری این آزمون بزودی اعلام می‌شود، عنوان کرد: شرایط تحصیلی مورد نظر، منابع آزمون عمومی و تخصصی تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی پیمانکار، به قرارداد معین انجام کار از طریق پرتال شهرداری بندرعباس به آدرس bandarabbas.ir در دسترس مشمولان قرار گرفته است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید