درگیری لفظی وراتی با پپ گواردیولا: خفه شو؛ دنبال چه هستی؟

هرمزبان – دیدار رفت پاری سن ژرمن و منچستر سیتی در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا 2020/21 با برتری 2-1 سیتیزن ها به پایان رسید. این بازی حساس، حواشی خاص خود را داشت.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، مارکو وراتی با پپ گواردیولا در نیمه اول بازی درگیری لفظی داشته است. پپ گواردیولا در یک صحنه از داور خواست که وراتی را با کارت زرد جریمه کند. هافبک پاریسی ها در واکنش به این درخواست سرمربی سیتیزن ها، خطاب به او با زبان ایتالیایی گفته است:
دنبال چه چیزی هستی؟ خفه شو!
پپ گواردیولا به واسطه بازی در رم و برشا، تا حدود زیادی به زبان ایتالیایی مسلط است. او صحبت های وراتی را متوجه شد اما واکنشی نشان نداد و با خنده از کنار این صحنه رد شد.
به نظر می‌رسد در جریان دیدار شب گذشته پاری سن ژرمن و منچسترسیتی یک اتفاق جنجالی رخ داده است. در حالی که پاری سن ژرمن نیمه اول دیدار برابر منچسترسیتی را با تک گل مارکینیوش پیروز به رختکن رفته بود، در 45 دقیقه دوم اوضاع کاملاً تغییر کرد و تیم پپ گواردیولا با ارائه یک نمایش برتر و به ثمر رساندن دو گل به پیروزی 2-1 دست یافت تا از شانس بالایی برای رسیدن به فینال لیگ قهرمانان اروپا برخوردار باشد.
اما اسکای اسپورتس از رخ دادن یک اتفاق بسیار عجیب در جریان دیدار PSG و سیتی رونمایی کرده است؛ جایی که بازی با نتیجه 1-0 به سود میزبان در جریان بوده و میکروفون های کنار زمین صدای توهین عجیب مارکو وراتی به پپ گواردیولا را به گوش رسانده اند. در واقع خالی بودن ورزشگاه نیز مزید بر علت شده که این صدا واضح تر به گوش برسد. در همین راستا مفسران اسکای اسپورتس مدعی شدند که هافبک ایتالیایی پاری سن ژرمن خطاب به پپ گواردیولا گفته است: ” دنبال چی هستی؟خفه شو”
اما این اتفاق به چه دلیلی رخ داده است؟ ماجرا از این قرار بوده که بعد از تکل مارکو وراتی داور اعلام خطا می کند اما گواردیولا دست به اعتراض زد و از فلیکس بریش می‌خواهد که به ستاره ایتالیایی PSG کارت زرد نشان دهد؛ موضوعی که عصبانیت ماکو وراتی و نهایتاً به گوش رسیدن این مکالمه را در پی داشته است.
سرمربی اسپانیایی سیتیزن ها از عملکرد نیمه دوم تیمش در پارک دو پرنس رضایت کامل دارد. پپ گواردیولا برد 2-1 در دیدار رفت در خانه پاری سن ژرمن را به معنی قطعی شدن صعود منچسترسیتی به فینال لیگ قهرمانان اروپا نمی داند. به نقل از سایت یوفا، سیتیزن ها با وجود عقب افتادن از حریف با گل دقیقه 15 مارکینیوش، در نیمه دوم با گل های کوین دی بروین و ریاض محرز ورق را برگرداندند و در نهایت به عنوان تیم برنده زمین بازی را ترک کردند. گواردیولا در مصاحبه پس از بازی گفته است:
بازی را خیلی خوب شروع کردیم، گل خوردیم و پس از آن تحت فشار بودیم. نیمه دوم از هر نظر عالی بود. ما در خانه حریف دو گل زدیم که اهمیت بسیاری زیادی دارد ولی ظرف شش روز، کار سختی پیش رو داریم. وقتی بازی 1-0 شد، ما در نقاط خوبی صاحب توپ نشدیم. این باشگاه در این مراحل این مسابقات تجربه زیادی ندارد. تمام چیزی که من می خواهم این است که در دیدار برگشت خودمان باشیم. ما در بازی کردن به سبک مشخصی خوب هستیم و نمی توانیم طور دیگری بازی کنیم.  
گواردیولا همچنین گفت:
گاهی برای این که خودتان باشید و با آرامش کار کنید، به مقداری فرصت نیاز دارید. (در نیمه دوم) کمی از حیث نحوه پرس کردن حریف تغییراتی ایجاد کردیم. بازی کردن مقابل نیمار، ام باپه و دی ماریا آسان نیست. من خیلی از عملکرد تیم رضایت دارم. هنوز 90 دقیقه دیگر باقی مانده است که در آن امکان وقوع هر اتفاقی وجود دارد.  

منبع: خبرگزاری آریا

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید