جدیدترین خبر از سهام عدالت / اعطای کارت اعتباری در بانک‌ها شروع شد؟

مقرر شده که در اردیبهشت کارت اعتباری سهام عدالت از طریق بانک‌ها در دسترس قرار بگیرد، کدام بانک‌ها این وام را می‌دهند و آخرین خبر از سود سهام چیست؟

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان، اولین بار در خرداد پارسال موضوع پرداخت کارت اعتباری سهام عدالت مطرح شد اما تا ماه بعد به مرحله اجرا نرسید. از بهمن سال قبل تا کنون تنها دو بانک ملی و تجارت کارت اعتباری صادر کرده‌اند.

اما براساس مصوبه دولت باید بانک‌های دیگر هم برای صدور کارت اعتباری سهام عدالت مشارکت کنند. براساس اظهارات عباس معمارنژاد، معاون وزیر اقتصاد قرار بود تا اردبیشهت امسال، سایر بانک‌ها نیز به صدور کارت اعتباری سهام عدالت ورود کنند.

اما پیگیری‌های تجارت‌نیوز از چند بانک دولتی و خصوصی نشان می‌دهد که به جزء همان دو بانکی که از بهمن کارت اعتباری می‌دهند، بانک دیگری این طرح را هنوز اجرا نکرده است.

اپراتور این بانک‌ها می‌گوید هنوز ابلاغیه‌ای دریافت نکرده‌اند و نمی‌توانند این وام را بدهند.

همچنین قرار بود سود سهامداران قبل از ماه رمضان واریز شود که انجام نشده و وعده واریز تا پایان ماه رمضان داده شد. ۵۰ درصد اول آن در روز ۲۸ اسفند واریز شد.

روز گذشته سخنگوی آزادسازی سهام عدالت در خصوص واریز سود سهام عدالت گفته است: اکنون از همه شرکت‌ها درخواست داریم که بقیه سود را به شرکت سپرده‌گذاری واریز کنند تا سود باقیمانده به‌زودی و در ایام ماه رمضان به حساب مشمولان سهام عدالت واریز شود.

در واقع کمتر از سه هفته دیگر تا پایان ماه رمضان باقی مانده که دولت باید در این مدت سود را واریز کند همچنین تا پایان اردیبهشت باید بانک‌ها طرح اعطای کارت اعتباری سهام عدالت را اجرایی کنند.

مبلغ وام سهام عدالت مشخص شد / اقساط و سود وام چقدر است؟

منبع: تجارت نیوز

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید