خبر فوری

تهیه‌کننده برنامه‌های قرآنی سیما و نمایشگاه قرآن درگذشت

حمید علیزاده؛ تهیه کننده برنامه‌های قرآنی پس از چند روز مبارزه با کرونا به دیار باقی شتافت. 

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان حمید علیزاده؛ تهیه کننده برنامه‌های قرآنی پس از چند روز جدال با ویروس کرونا به دیار باقی شتافت. «من می‌توانم» از مهمترین برنامه‌های این تهیه‌کننده است که در شبکه آموزش سیما تهیه و پخش شده است. 

 برنامه طرح رنگ نقاشی، لوبیا فردا زود بیا با اجرای عمو قناد (شبکه آموزش) فرزندان ایران (شبکه جام‌جم) و کودک قرآنی با موضوع طرح سه ساله حفظ قرآن کریم (شبکه قرآن سیما) نمونه‌ای از برنامه های این هنرمند متعهد به شمار می‌رود.

حمید علیزاده در آستانه ماه مبارک رمضان درصدد تهیه و تولید طرح ملی حفظ قرآن کریم برای نوجوان و کودکان این سرزمین اسلامی بود. 

این تهیه‌کننده قدیمی، علاوه بر فعالیت چشمگیر در شبکه‌های جام‌جم و آموزش سیما در کارنامه کاری خود در شبکه قرآن و معارف، تهیه و تولید برنامه‌های احکام نوجوانان، کودک قرآنی، فرهنگ تلاوت، رصد و نمایشگاه قرآن کریم را برعهده داشت.

خبرگزاری قرآن سفر ابدی این هنرمند متعهد را به دیار باقی تسلیت گفته و آرزوی غفران الهی در این ایام مبارک را برای وی دارد.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید