خبر فوری

لغو ممنوعیت تردد شبانه در شب‌های قدر/ تهرانی‌ها تردد خود را مدیریت کنند

رئیس پلیس راهور پایتخت از لغو یک هفته‌ای محدودیت تردد در محدوده طرح ترافیک خبر داد و از شهروندان تهرانی درخواست کرد تردد خود در هسته مرکزی شهر را مدیریت کنند.

سردار محمدحسین حمیدی رئیس پلیس راهور پایتخت در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان با اعلام خبر لغو اجرای طرح ترافیک اظهارداشت: بنا به مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا از فردا یکشنبه پنجم اردیبهشت ماه هزار و چهارصد اجرای طرح ترافیک در شهر تهران به مدت یک هفته لغو شده و این مصوبات برای پلیس لازم الاجراست.

وی گفت: برابر این مصوبه ، تردد خودروهای شهروندان تهرانی در ساعات منع تردد شبانه از ساعت 22:00 الی 03:00 به موجب مصوبه قبلی که ممنوع اعلام گردیده، همچنان برقرار است ولی در شب های نوزدهم ، بیست و یکم و بیست و سوم ماه مبارک رمضان هزار و چهارصد ، تردد مجاز بوده و شهروندان می توانند تنها در این سه شب در سطح شهر تهران تردد داشته باشند.

رییس پلیس راهور تهران بزرگ افزود: برابر این مصوبات تردد ها از فردا در محدوده طرح ترافیک به مدت یک هفته مجاز گردیده و در سه شب قدر نیز منع تردد های شبانه لغو شده است ولی با این وصف باز هم از شهروندان تقاضا می شود تردد های خود را مدیریت کرده و از سفرهای غیر ضروری در سطح شهر به ویژه هسته مرکزی شهر تهران به منظور عدم گسترش ویروس کرونا و حفظ جان خود و دیگر شهروندان، جدا خودداری کنند.

وی تصریح کرد : مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا قانون برای پلیس راهور تهران بزرگ لازم الاجراست و پلیس در هر صورت مصوبات این ستاد را ملاک عملکرد خود قرار می دهد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید