خبر فوری

شیعه و سنی در کشور به برکت انقلاب اسلامی در کنار هم به وحدت رسیدند

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از خبرگزاری فارس از بندرلنگه در حوزه غرب استان هرمزگان، شیخ محمد صدیق بهجت امشب در جشن هفته وحدت در مسجد جامع اهل سنت بندرلنگه در جمع اقشار مختلف مردم تشیع و تسنن این شهر اظهار داشت: باید به سیرت پیامبر اکرم(ص) توجه کنیم و ایشان با حکمت، اختلافات را حل و فصل می‌کردند.

وی افزود: وحدت مسئله مهم و حرف اول در بین مسلمانان است و مبادا کسانی با کارهای نسنجیده اختلافاتی در جامعه ایجاد کند.

امام جمعه اهل سنت بندرلنگه اضافه کرد: ده‌ها بار در سوره حجرات خداوند بر برادری تأکید داشته و حتی فرمودند که اگر فاسقی برای شما خبر آورد، اول تحقیق کنید تا این اخوت بر هم نخورد و اگر دو طایفه با هم می‎جنگند بروید و آن‌ها را آشتی دهید و به یکدیگر سوءظن نداشته باشید و یکدیگر را مسخره نکنید و لقب بد ندهید.

بهجت تصریح کرد: در اسلام سفارش شده که قرآن بخوانید و عمل کنید و حتی اجازه ندهید دو نفر باهم قهر باشند، شیعه و سنی در کشور ما به تلاش و برکت انقلاب اسلامی در کنار هم به وحدت، آرامش و انسجام رسیدند.

وی در پایان یادآور شد: دشمن نمی‌خواهد امت مسلمان وحدت داشته باشند و برخی افراد عمل نسنجیده انجام می‌دهند و اختلاف ایجاد می‌کنند و ما باید هوشیار باشیم و بهانه دست دشمن ندهیم.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید