خبر فوری

توقف رئال مادرید مقابل ختافه در شب درخشش کورتوا/ تساوی اینتر برابر ناپولی

هرمزبان – رئال مادرید 7 بازی مانده به پایان رقابت های لالیگا بالاخره لغزید و قهرمانی کمی از آنها دورتر شد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، رئال مادرید با تساوی 0-0 مقابل رقیب همشهری، در شبی که 9 بازیکن اصلی تیم به دلایل مختلف از جمله مصدومیت و محرومیت غایب بودند لغزید و با 67 امتیاز از 31 بازی با اختلاف 3 امتیازی نسبت به صدر جدول، در رده دوم ماند. بارسلونا با کسب پیروزی در دیدار این هفته مقابل ختافه می تواند به رده دوم صعود کند.
شاگردان زین‌الدین زیدان که هفته قبل در ال کلاسیکو مقابل بارسا به پیروزی رسیده بود، امشب نتوانستند مقابل ختافه به پیروزی برسند تا اکنون جایگاه دوم‌شان در جدول لالیگا به خطر بیفتد. تیم میزبان بازی را بهتر آغاز کرد و در دقیقه 6، ماتا پشت محوطه جریمه رئال صاحب موقعیت شد اما نتوانست ضربه نهایی را خوب بزند و این فرصت از دست رفت. دو دقیقه بعد، دو موقعیت پیاپی روی دروازه ها ایجاد شد اما الیویرا و ماریانو دیاز نتوانستند از فرصت شان استفاده کنند.
در ادامه این رئالی ها بودند که بیشتر توپ و میدان را در اختیار داشتند اما در دقیقه 24 این ختافه بود که تا آستانه رسیدن به گل اول پیش رفت اما این بار هم ضربه ماتا به تیر دروازه برخورد کرد. چهار دقیقه بعد این رئالی ها بودند که می توانستند قفل دروازه میزبان را باز کنند اما ماریانو نتوانست از فرصت خوبی که مارسلو برایش ایجاد کرده بود، استفاده کند. برتری رئالی ها ادامه پیدا کرد و در دقایق پایانی نیمه اول، این تیم بود که توپ و میدان را در اختیار داشت اما در دقیقه 45، این تیم میزبان بود که صاحب یک موقعیت عالی شد اما ضربه آلنا از بالای دروازه به بیرون رفت.
نیمه دوم را رئالی‌ها بهتر آغاز کردند و در دقایق ابتدایی بازی را در دست داشتند اما موقعیت خاصی روی دروازه حریف ایجاد نکردند. در ادامه بازی متعادل شد و تیم میزبان هم پیش کشید؛ هرچند باز هم موقعیت چندانی روی دروازه ها ایجاد نشد. در دقیقه 70 بود که آنخل که تنها چند دقیقه از حضورش در زمین به جای ماتا سپری شده بود، می توانست ختافه را پیش بیندازد اما ضربه او از کنار دروازه به بیرون رفت. چند دقیقه بعد نوبت ماکسیموویچ بود که با یک شوت محکم دروازه رئال را تهدید کرد اما کورتوا با واکنش به موقع، مانع باز شدن دروازه تیمش شد. تلاش دو تیم برای رسیدن به گل برتری در دقایق پایانی هم ادامه پیدا کرد اما در نهایت توپ دیگری از خط دروازه ها عبور نکرد و بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید.

– ناپولی فرصت خوبی داشت تا با حفظ نتیجه 1-0 قدم مهمی برای کسب سهمیه بردارد اما شوت اریکسن همه چیز را به تساوی کشاند. از هفته سی و یکم رقابت های سری آ ایتالیا امشب از ساعت 23:15 ناپولی در ورزشگاه دیگو مارادونا میزبان اینتر خواهد بود. شاگردان آنتونیو کونته در دیدار امشب ابتدا با یک گل از خودی از حریف عقب افتادند اما در نهایت با گل کریستین اریکسن توانستند کار را به تساوی بکشند تا فاصله شان با نزدیک ترین تعقیب کننده‌شان، میلان، 9 امتیازی باقی بماند.
دو تیم بازی را متعادل آغاز کردند و دقایق ابتدایی بدون اینکه موقعیت خاصی روی دروازه ها ایجاد شود، سپری شد. بازی با همین روند ادامه داشت تا اینکه در دقیقه 22، روی یک ضربه آزاد، اینتر صاحب موقعیت شد اما ضربه سر دی فرای از بالای دروازه میزبان به بیرون رفت. سه دقیقه بعد روی یک ضربه کرنر برای ناپولی، چیزی نمانده بود که کولیبالی با ضربه سر دروازه اینتر را باز کند اما ضربه او هم راهی به چهارچوب دروازه پیدا نکرد.
در دقیقه 28، چیزی نمانده بود که سرانجام قفل دروازه ناپولی باز شود اما لوکاکو که روی شوت بروزویچ، با منحرف کردن توپ، نزدیک بود گل اول بازی را به ثمر برساند، توپ را به تیرک دروازه کوبید و این موقعیت هم از دست رفت. حملات دو تیم ادامه داشت تا اینکه در دقیقه 36، ناپولی روی اشتباه مدافعان و دروازه بان اینتر به گل رسید. روی تعلل مدافعان اینتر بود که ناپلی ها در سمت چپ صاحب موقعیت شدند و ارسال زمینی اینسینیه به دهانه دروازه، با ناهماهنگی هاندانوویچ و دی فرای، به گل اول تبدیل شد.
بعد از این گل اینتری ها پیش کشیدند و در دقیقه 39، لوکاکو و دی فرای صاحب دو موقعیت پیاپی شدند اما هیچ یک نتوانستند از این موقعیت خوب استفاده کنند. در دقایق پایانی باز هم این اینتری ها بودند که خطرناک تر ظاهر شدند و در دقیقه 45، روی پاس عمقی عالی از لائوتارو مارتینز، این نیکولو بارلا بود که صاحب موقعیت شد اما خروج به موقع الکس مرت، این فرصت را از اینتر گرفت و در نهایت نیمه اول با همان یک گل به پایان رسید.
نیمه دوم را هم دو تیم متعادل آغاز کردند و در دقایق ابتدایی اتفاق خاصی رخ نداد تا اینکه در دقیقه 55، اینتر توانست به گل تساوی برسد. حرکت دارمیان از سمت چپ و ارسال زمینی او با دخالت لائوتارو به اریکسن رسید و او هم با یک شوت محکم، حساب کار را 1-1 کرد. در ادامه بازی متعادل دنبال شد تا اینکه در دقیقه 64، ناپولی می توانست به گل دوم برسد اما روئیز نتوانست از فرصتی که دی لورنزو ایجاد کرده بود، استفاده کند. تلاش دو تیم برای رسیدن به گل پیروزی ادامه داشت اما در نهایت توپ دیگری از خط دروازه ها عبور نکرد و دو تیم به تساوی 1-1 رضایت دادند.

منبع: خبرگزاری آریا

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید