خبر فوری

منچستریونایتد، لیورپول، چلسی در آستانه پیوستن به سوپرلیگ اروپا

دبل هری کین در برابر اورتون باعث شد محمد صلاح در رقابت برای چکمه طلای دور از دسترس باشد

دبل هری کین در برابر اورتون باعث شد محمد صلاح در رقابت برای چکمه طلای دور از دسترس باشد. یورگن کلوپ می گوید صلاح کلاس جهانی خودخواهی لازم برای پایان دادن به عنوان بهترین گلزن لیگ برتر را دارد. 

به شش باشگاه لیگ برتری ، میلان ، اتلتیکو مادرید ، بارسلونا ، اینترمیلان ، یوونتوس و رئال مادرید ملحق می شوند. سه باشگاه دیگر می توانند برای فصل افتتاحیه که “در اسرع وقت” آغاز می شود ، بپیوندند.

قالب جدید به عنوان رقیبی برای لیگ قهرمانان یوفا مطرح شده است ، اما نه به عنوان جایگزینی برای لیگ های داخلی.

یوفا ، در بیانیه مشترک با FA ، لیگ برتر ، لالیگا ، و سری A ، برنامه ها را مورد انتقاد قرار داد و اقدام قانونی را در مورد پیشنهادات منتفی دانست ، با تأکید بر اینکه بازیکنان درگیر از سایر مسابقات داخلی ، اروپایی یا جهانی منع می شوند در سطح و می تواند از نمایندگی تیم های ملی آنها جلوگیری شود.

فیفا و اتحادیه باشگاه های اروپا (ECA) نیز از ایجاد رقابت جدایی انتقاد کرده اند.

در بیانیه سوپرلیگ اروپا آمده است: “دوازده باشگاه برتر فوتبال اروپا امروز گرد هم آمده اند تا اعلام کنند که برای ایجاد یک مسابقه میان هفته ای جدید ، سوپرلیگ ، که تحت مدیریت باشگاه های بنیانگذار آن است ، توافق کرده اند.

“آث میلان ، آرسنال ، آتلتیکو مادرید ، چلسی ، FC بارسلونا ، FC Internazionale Milano ، یوونتوس FC ، لیورپول FC ، منچسترسیتی ، منچستر یونایتد ، رئال مادرید CF و تاتنهام هاتسپور همه به عنوان باشگاه های موسس پیوستند. پیش بینی می شود که سه باشگاه دیگر در آستانه فصل افتتاحیه که قصد دارد در اسرع وقت آغاز شود ، به عضویت این تیم درمی آیند.

 

 

 

منبع: رصد ورزشی

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید