تقابل شجاع با دوستان قدیمی؛ پرسپولیس به دنبال تثبیت صدرنشینی برابر الریان

هرمزبان – پرسپولیس در دومین بازی خود در لیگ قهرمانان آسیا با الریان قطر بازی خواهد کرد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، پرسپولیس ایران و الریان قطر در دومین رقابت های مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا 2021 به مصاف هم می روند. پرسپولیس ایران و الریان قطر در دومین بازی مرحله گروهی در گروه E به مصاف هم خواهند رفت. پرسپولیس که به دلیل قهرمانی در لیگ ایران به طور مستقیم راهی لیگ قهرمانان آسیا شد و در سید یک نیز حضور یافت، هم اکنون نیز در رده نخست جدول لیگ برتر ایران قرار دارد. سرخ ها در 20 بازی گذشته 11 پیروزی، 8 تساوی و 1 شکست در کارنامه خود داشته است. آن ها همچنین آمار 27 گل زده و 10 گل خورده به ثبت رسانده اند و با 41 امتیاز صدرنشین لیگ برتر ایران هستند. پرسپولیس همچنین در یک شانزدهم نهایی جام حذفی، مس نوین کرمان، تیمی از لیگ دسته دو را شکست داد.
پرسپولیس فصل گذشته موفق شد تا فینال لیگ قهرمانان آسیا راه پیدا کند و حالا دوباره می خواهد این روند خوب را تکرار کند. خریده شدن شهریار مغانلو و مهدی ترابی و همچنین پایان یافتن محرومیت عیسی آل کثیر، می تواند پرسپولیس را در آسیا کمک کنند. سرخ ها در اولین بازی خود در لیگ قهرمانان آسیا، موفق شدند الوحده امارات را با نتیجه 1 بر 0 شکست بدهند.
در آن سوی میدان، الریان قطر به دلیل نایب قهرمانی در فصل گذشته لیگ ستارگان قطر، موفق شد به طور مستقیم راهی لیگ قهرمانان امسال شود. الریان در لیگ ستارگان قطر امسال نیز با رتبه سوم کار خود را به پایان رساند. الوحده در 22 بازی، 10 پیروزی داشته است، 5 تساوی و 7 شکست. آن ها همچنین آمار 31 گل زده و 22 گل خورده را به ثبت رسانده اند و با 35 امتیاز در رده سوم جدول به کار خود پایان دادند.
الریان همچنین در جام امیر قطر به فینال صعود کرده است و باید پس از لیگ قهرمانان آسیا در مسابقه نهایی به مصاف الدحیل برود. الریان در جام ولیعهد قطر نیز در مرحله نیمه نهایی با یک گل مغلوب السد شد. الریان در اولین بازی خود در لیگ قهرمانان آسیا، دو شب پیش برابر گوای هند با نتیجه بدون گل متوقف شد. از جالب ترین تقابل های این دیدار، جدا شجاع خلیل زاده، مدافع سابق پرسپولیس با هم تیمی های قدیمی خود است.
رسانه قطری دیدار الریان با پرسپولیس را چالش بزرگی برای هر دو تیم دانست. الریان قطر در دومین بازی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا 2021 باید مقابل پرسپولیس صف آرایی کند. تیم پرسپولیس امشب از ساعت 21:30 در دور دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا 2021 به مصاف تیم الریان قطر می رود.
در همین رابطه نشریه الشرق قطر در گزارشی به این بازی پرداخت و تیتر خود را این طور زد: الریان در یک بازی سخت آسیایی پرسپولیس ایران را به چالش می کشد.
الریان به همراه شجاع خلیل زاده در بازی اول به نتیجه تساوی مقابل گوا رضایت داد و در این بازی به دنبال برد است. سرخ پوشان پایتخت هم در بازی اول خود مقابل الوحده امارات با نتیجه یک بر صفر به پیروزی رسید و به دنبال ادامه صدرنشینی و برد دومش است.
جعفر سمیعی، مدیرعامل پرسپولیس اعلام کرد که با عوامل انتشار پست اینستاگرامی غیرحرفه ای در صفحه رسمی باشگاه، برخورد خواهد کرد. جعفر سمیعی در اینستاگرام نوشت:
فوتبال در دنیای امروز تبدیل به بهانه‌ای برای نزدیک کردن جوامع و گسترش صلح و دوستی میان دولت‌ها، ملت‌ها و فرهنگ‌ها شده است. وسیله ای برای ترویج نوع‌دوستی و تبلیغ انسانیت. در همین راستا باشگاه پرسپولیس همواره خود را ملزم به رعایت این قواعد می‌داند. اخیرا انتشار مطالبی نادرست و خلاف قواعد ورزشی و رفتار حرفه‌ای، سبب آزردگی خاطر مردم هند به عنوان میزبان مسابقات گروه پنجم لیگ قهرمانان آسیا 2021 شده که قطعا با عوامل انتشار چنین محتویاتی برخورد خواهد شد. امیدواریم در ادامه اصلاح شیوه مدیریت در باشگاه پرسپولیس بتوانیم اتفاقات بهتری رقم بزنیم و با ایجاد بستر مناسب و ابزار کافی، شرایط کار در باشگاه بزرگ پرسپولیس را تغییر دهیم.

منبع: خبرگزاری آریا

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید