خبر فوری

«حساب 100 امام» برای محرومیت‌زدایی است/ بنیاد مسکن مولود اندیشه امام خمینی است

مسؤول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی هرمزگان گفت: امام راحل با اندیشه خدمت به محرومان حساب 100 را ایجاد کردند که ویژه محرومیت‌زدایی از جامعه و تأمین مسکن محرومان است و بنیاد مسکن مولود آن اندیشه فاخر امام راحل است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان از بندرعباس، حجت الاسلام مهدی پور نصیر ظهر امروز در یک گفت‌وگوی رسانه‌ای اظهار کرد: در اندیشه امام راحل، خدمت به محرومان و کمک به رفع محرومیت از مناطق مختلف کشور نهادینه شده بود و در تمامی بخش‌های حیات خویش و کلام خود همواره به محرومان و نقش آنها در انقلاب اسلامی و تداوم آن اشاره و تأکید داشتند.

وی افزود: دستور ایجاد حساب 100 در دوران حیات ایشان رقم خورد تا بتوان از منابع حاصل از این حساب برای محرومیت‌زدایی از مناطق مختلف کشور بهره برده شود و به طور ویژه در زمینه تأمین مسکن برای محرومان کار شود.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی هرمزگان، بنیاد مسکن را مولود اندیشه امام راحل و ایجاد حساب 100 امام دانست و گفت: بنیاد مسکن در دور افتاده ترین نقاط کشور در عمل به فرمایشات و کلام امام راحل در میدان ساخت منزل برای محرومان نقشی فعال دارد و ایجاد مسکن مقاوم و ارزان قیمت برای محرومان یک ضرورت برای بهبود وضعیت آنان بشمار می‌رود.

حجت الاسلام پورنصیر با تأکید بر اهمیت اطلاع رسانی هرچه بهتر و بیشتر از خدمات بنیاد مسکن در مناطق روستایی، بهسازی، نوسازی و مقاوم سازی وضعیت روستاها و منازل مردم ساکن در این مناطق را از اصلی‌ترین وظایف بنیاد مسکن برشمرد و خاطرنشان ساخت: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی امروزه به پناهگاهی برای محرومان تبدیل شده‌است که توانسته‌است برای آنها به ویژه روستاییان مسکن‌های ارزان و مقاوم بسازد. 

وی به نقش بنیاد مسکن پس از بروز هرگونه بلایای طبیعی در کشور و شتافتن این بنیاد به کمک و همیاری مردم اشاره و گفت: ساخت شمار زیادی مسکن برای مردم در زمان کوتاه بعد از هر بحرانی از جمله افتخارات بنیاد مسکن است که کمتر درباره آن صحبت شده است.

انتهای پیام/ 88055

منبع: فارس

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید