خبر فوری

۱۷۴ فوتی جدید کرونا در کشور/ ۱۷۴۳۰ بیمار دیگر شناسایی شدند

سخنگوی وزارت بهداشت از جان باختن ۱۷۴ بیمار کووید۱۹ در ۲۴ ساعت گذشته در کشور خبر داد و گفت: متاسفانه مجموع جان باختگان این بیماری به ۶۳ هزار و ۵۰۶ نفر رسید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، ‌ دکتر سیما سادات لاری، گفت: از دیروز تا امروز ۱۷ فروردین ۱۴۰۰ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۱۷ هزار و ۴۳۰ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که دو هزار و ۳۶۹ نفر از آنها بستری شدند.

وی گفت: بر این اساس مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به یک میلیون و ۹۶۳ هزار و ۳۹۴ نفر رسید.

سخنگوی وزارت بهداشت افزود: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۷۴ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۶۳ هزار و ۵۰۶ نفر رسید.

لاری گفت: خوشبختانه تا کنون یک میلیون و ۶۶۷ هزار و ۷۹ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده اند.

به  گفته وی، چهار هزار و ۱۳۸ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش های مراقبت های ویژه بیمارستان‌ها تحت مراقبت قرار دارند.

لاری گفت: همچنین تا کنون ۱۳ میلیون و ۲۵۶ هزار و ۸۲۰ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

لاری تاکید کرد: در حال حاضر ۸۸ شهرستان قرمز و ۱۳۹ شهرستان نارنجی هستند و بر اساس مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا مسافرت «از» و «به» شهرهای با وضعیت قرمز و نارنجی ممنوع است.

به گفته وی، همچنین ۱۹۸ شهرستان در وضعیت زرد و ۲۳ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید