خبر فوری

یادداشت| گمنامی نزدیک‌ترین فاصله تا شهادت

گمنامی نزدیک‌ترین فاصله تا شهادت است و چه زیباست که تو را سرباز کسی بنامند که از تبار شهادت است و قامت خویش را برای شهادت آراسته است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان از بندرعباس، مهدی خسروی سردبیر خبرگزاری فارس در استان هرمزگان در یادداشتی به مناسبت هفته سربازان گمنام امام زمان (عج) ذیل عنوان «گمنامی نزدیک‌ترین فاصله تا شهادت» آورده است:

گمنامی نزدیک‌ترین فاصله تا شهادت است و چه زیباست که تو را سرباز کسی بنامند که از تبار شهادت است و قامت خویش را برای شهادت آراسته است.

به مصداق کلامی شیرین که شهیدان از دست نمی‌روند بلکه به دست می‌آیند، تو مشغول به رسالتی هستی که جز با ایمان به راه حق و تاسی به شهیدان، پیمودن آن میسر نیست و اجر اراده پولادین برای جان دادن در راه امنیت میهن و مردمانش، جز با شهادت نیست.

راه گمنامی در حقیقت کلام نهفته است که جز باورمندان به طریقت حسین، معنای گمنامی را درک نمی کنند که همانا حسین خود بزرگ‌ترین گمنام تاریخ بود که جز با حماسه زینبی شناخته نشد.

و توی ای سرباز گمنام وطنم، آنجا که سربلند از پیمودن یک راه طولانی به افتخار عزت و سربلندی وطن نائل شدی، جز بوسه افتخار بر پرچم وطن و جز بوسه بر تابوت همرزم هیچ نگفتی و مدال خویش را در رضایت ولی دانستی و گمنامی در لباس سربازی حضرتش…

و من چقدر مدیونم به تو ای سرو ایستاده در باد که آرامشم ز ایستادگی توست.

مگر حماسه غرورانگیز تو در حفظ چتر امنیت بر سر ما قابل جبران است؟ مگر امنیت اتفاقی است که حماسه تو را بتوان در قاب تصاویر و لوح کلمات جاری ساخت؟ این وطن با حماسه فرزندان خویش ایستاده و تو در لباس گمنامی، محور این ایستادگی پایداری…

این ره بی رهرو نخواهد ماند
عَلم بر زمین نمی‌ماند…

انتهای پیام/ 88055

منبع: فارس

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید