خبر فوری

شکل‌گیری پردیس علامه طباطبایی در جزیره کیش

تفاهم‌نامه همکاری سازمان منطقه آزاد کیش و دانشگاه علامه طباطبایی در زمینه آموزش، پژوهش، نوآوری و کارآفرینی هدف ایجاد شرایط محیطی لازم برای رشد و پرورش استعدادهای کارآفرینان در جزیره کیش به امضا رسید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان از کیش، جعفر آهنگران سرپرست این سازمان در نشستی با مسؤولان دانشگاه علامه با اشاره به جایگاه علمی این دانشگاه در حوزه علوم انسانی گفت: سازمان منطقه آزاد کیش برای استفاده از ظرفیتهای فراوان این مجموعه علمی و ارائه طرح های نوگرایانه آماده است.

وی افزود: بسیاری از طرح ها و پروژه ها در کیش، نیازمند پیوستهای فرهنگی اجتماعی هستند و دانشگاه علامه می تواند با شناسایی نیازها و پاسخ به آنها، اثرگذاری ملموسی را در سطح میش بوجود آورد.

سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش در ادامه با اشاره به روند رو به رشد سکونت در این جزیره زیبا گفت: با توجه به دوبرابر رشد جمعیت کیش در سال‌های پیش رو و ایجاد نیازهای نو در جزیره، پردیس علامه طباطبایی می تواند با ورود معنادار ، گامی رو به جلو در کیش بردارد و انتظار برآورده نشده سازمان منطقه آزاد کیش از پردیس ها را با ایجاد رویکردهای نو برآورده سازد.

حسین سلیمی رئیس دانشگاه علامه طباطبایی نیز با اظهار خرسندی از عقد تفاهم نامه همکاری دانشگاه علامه طباطبایی و سازمان منطقه آزاد کیش، گفت: تاخیر دیر هنگام دانشگاه برای حضور در جزیره کیش، ناشی از کاستی ها و خلاهای موجود در دانشگاه بود که خوشبختانه بخش زیادی از آنها مرتفع گردید و اکنون آماده برداشتن گام های بلند است.

وی در ادامه اظهار داشت: با بررسی های صورت گرفته، بناداریم گونه ای دیگر از فعالیتهای دانشگاهی با تمرکز بر آموزش های تخصصی منطبق با نیازهای سازمان منطقه آزاد کیش، سایر سازمان ها، بخش خصوصی و کیشوندان را طراحی و اجرا کنیم.

وی با اشاره به برگزاری چند دوره آموزشی بین‌المللی در ادامه روند، گفت: دانشگاه در نظر دارد ظرف ماه‌های آینده، برگزاری چند دوره آموزشی را بر اساس ره‌یافت‌های بررسی شده، برگزار نماید.

انتهای پیام/3264

منبع: فارس

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید