خبر فوری
حجت الاسلام جهانگیری امام جعه هشت بندی

امام جمعه توکهور و هشت بندی: افراد صاحب ذوق و قلم برای کودکان کتاب بنویسند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان از هشت بندی ، حجت الاسلام جهانگیری امام جمعه توکهور و هشت بندی در خطبه های نماز جمعه اظهار داشت: در هفته سربازان گمنام امام زمان (عج) هستیم، هفته ای که بنام براداران تلاشگر ما در وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی مزین است.

وی با اشاره به مشکلات و سختی های کاری و زندگی شخصی پرسنل وزارت اطلاعات اضافه کرد: در حوزه های مختلف داخل و خارج و حفظ امنیت فعالیت های فراوانی که دارند و نتایج آن هم مشخص است.

حجت الاسلام جهانگیری گفت: دستاوردهای بسیاری از جمله دستگیری امثال ریگی، متلاشی کردن خیلی از شبکه های ایجاد ناامنی، باندهای فساد و… به برکت تلاش های این عزیزان است حاصل شده است.

خطیب جمعه توکهور و هشت بندی با اشاره به فرارسیدن روز جهانی کتاب کودک، اظهار داشت: بسیار مهم است که افراد صاحب ذوقی و قلم وقت بگذارند و به زبان کودکان کتاب بنویسند تا بتواند ارزش هایی را منتقل کنند.

وی افزود: یکی از کسانی که در این زمینه اهمیت قائل بود، دانشمند شهید مرتضی مطهری بود که با آن جایگاه علمی رفیعی که داشت ، داستان راستان را برای کودکان و نوجوانان نوشته بود.

حجت الاسلام جهانگیری ضمن اشاره به در پیش بودن روز ملی فناوری هسته ای یادآور شد: در ابتدا قدرتهای استکباری تلاش بسیاری کردند تا جمهوری اسلامی به این فناوری دسترسی نداشته باشد اما با اراده مقام معظم رهبری و با همت دانشمند جوانمان و مسئولین خدمتگزار در هر مقطعی دانش هسته ای در ایران اسلامی بومی شد.

امام جمعه توکهور و هشت بندی اضافه کرد: هیچ قدرتی دانش بومی شده را نمی تواند بگیرد.

انتهای پیام/

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید