خبر فوری

نماز جمعه بندرعباس به امامت حجت‌الاسلام عبادی‌زاده اقامه می‌شود

ستاد برگزاری نماز جمعه بندرعباس با اعلام خبر برگزاری نماز جمعه در تاریخ ششم فروردین ماه با حفظ و رعایت دستورالعمل های بهداشتی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان از بندرعباس، ستاد برگزاری نماز جمعه بندرعباس اعلام کرد: نماز جمعه امروز بندرعباس (6فروردین‌ماه) به امامت حجت‌الاسلام عبادی‌زاده نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس اقامه می‌شود.

نمازگزاران در راستای پیشگیری از بیماری کرونا برای ادای نمازجمعه در خانه خود وضو بگیرند و جهت حضور در مسجد جامع با استفاده ماسک و مهر و سجاده شخصی همراه داشته باشند و بانوان نیز از چادر نماز مخصوص خود استفاده کنند.

 صحن و شبستان مسجد جامع نیز به منظور پیشگیری از کرونا قبل و بعد از برپایی نماز جمعه ضدعفونی خواهد شد. همچنین هماهنگی بین ستاد و دستگاه های اجرایی همچون استانداری، فرمانداری، دانشگاه علوم پزشکی، بهداشت، اورژانس، آتش نشانی، نیروی انتظامی، بسیج و سپاه امام سجاد علیه السلام و دیگر دستگاه ها و سازمان های ذی ربط جهت در نظر گرفتن تمهیدات لازم برای حضور مومنان نمازگزار انجام شده است.

ستاد برگزاری نماز جمعه بندرعباس از مومنان نمازگزار خواست که فرزندان خردسال خود را به همراه نیاورند، زیرا مهد آدینه ستاد نماز جمعه تا اطلاع ثانوی تعطیل خواهد بود. افراد سالخورده نیز به جهت حفظ سلامتی خود از آمدن به مسجد جامع در روز جمعه پرهیز کنند و کل زمان مراسم نیز 45 دقیقه در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/ 88055

منبع: فارس

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید