خبر فوری

حاجی‌میرزایی: کسب مهارت رفتار سنجیده با آب رسالت مهم آموزش و پروش است

تهران- هرمزبان – وزیر آموزش و پرورش به مناسبت دوم فروردین، روز جهانی آب، کسب مهارت رفتار سنجیده با آب را بخش مهمی از رسالت آموزش و پرورش عنوان کرد.

محسن حاجی میرازیی روز سه شنبه در حساب کاربری خود در توییتر نوشت: چگونگی مصرف هر چیز بیش از آنکه تابع اصل کمیابی باشد معرف شخصیت یک فرد و فرهنگ تمدن یک جامعه است.

وزیر آموزش و پرورش افزود: روز جهانی آب بهانه ای است که درباره میزان و چگونگی مصرف آب بیشتر تامل کنیم. آموزش و پرورش کسب مهارت رفتار سنجیده با آب را بخش مهمی از رسالت خود می‌داند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان به نقل از گزارش ایرنا، برای نخستین بار در سال ۱۹۹۲ میلادی و در راستای جلب توجه جهانی به آب، سازمان ملل متحد، روز ۲۲ مارس مصادف با دوم فروردین هر سال به نام «روز جهانی آب» نامگذاری کرد. شعار ویژه سالی که گذشت (۲۰۲۰-۱۳۹۹) «آب و تغییر اقلیم» بود که با توجه به رویکردهای محیط زیستی و جغرافیایی مناطق مختلف جهان در راستای افزایش حساسیت و گشودن دریچه ای نوین به این دغدغه مهم برگزیده شد.

منبع: ایرنا

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید