خبر فوری

خبرنگار ایرنا هرمزگان رتبه اول جشنواره رسانه‌ای مکتب سلیمانی کسب کرد

هرمزبان – فرنگیس حمزه یی خبرنگار ایرنا هرمزگان رتبه اثر فاخر نخستین جشنواره رسانه‌ای مکتب سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در استان را به خود اختصاص داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان به نقل از ایرنا، گزارش «حاج قاسم، دریایی از خاطره در دل رزمندگان هرمزگان» به قلم «فرنگیس حمزه‌یی» مورد انتخاب داوران نخستین جشنواره رسانه‌ای مکتب سلیمانی استان هرمزگان قرار گرفت.

این جشنواره رسانه‌ای روز چهارشنبه همزمان با میلاد امام حسین(ع) به همت سپاه امام سجاد(ع)، سازمان بسیج رسانه هرمزگان و با حمایت سازمان منطقه آزاد قشم و ناحیه مقاومت بسیج سپاه در سالن شهید حاجبی سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان برگزار و از نفرات برگزیده این جشنواره تجلیل شد.

مسوول بسیج رسانه هرمزگان در این جشنواره گفت: نخستین جشنواره رسانه‌ای مکتب حاج قاسم این استان که به ابتکار و میزبانی کانون بسیج رسانه شهرستان قشم برگزار شد، موضوعات و محورهای این جشنواره منحصر به تولید محتوای رسانه‌ای خبری پیرامون مکتب سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی بود.

محمدامین ذاکری افزود: در این دوره ۱۸۰ اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شد که پس از داوری به دو روش کمی و کیفی در نهایت ۳۱ نفر از ۱۶ رسانه انتخاب شدند.

داوری این دوره از جشنواره را علیرضا خورشیدزاده،عبدالعلی پوراشرف از فعالان رسانه ای استان و خلیل تنیده رییس خبرگزاری ایرنا هرمزگان را برعهده داشتند.

منبع: ایرنا

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید