زیدان: بازگشت رونالدو؟ بله ممکن است اما او الان بازیکن یوونتوس است

هرمزبان – زین الدین زیدان احتمال بازگشت کریستیانو رونالدو به رئال مادرید را تکذیب نکرد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، در چارچوب دور برگشت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، سه شنبه شب تیم های رئال مادرید و آتالانتا در استادیوم دی استفانو به مصاف هم خواهند رفت. زین الدین زیدان، سرمربی رئال مادرید در کنفرانس خبری پیش از این دیدار حضور یافت و یکی از سوالات این کنفرانس، احتمال بازگشت کریستیانو رونالدو، مهاجم یوونتوس به رئال مادرید در تابستان آتی بود.
به نقل از گل ایتالیا، زین الدین زیدان، سرمربی رئال مادرید در این کنفرانس در پاسخ به صحت شایعات بازگشت کریستیانو رونالدو مادرید به رئال مادرید گفت:
آیا شایعات بازگشت کریستیانو رونالدو به رئال مادرید حقیقت دارد؟ بله، می تواند داشته باشد. ما کریستیانو را می شناسیم و از کارهایی که او برای رئال مادرید کرده آگاهیم. با این حال رونالدو در حال حاضر بازیکن یوونتوس است و باید به او احترام بگذاریم. رونالدو اکنون در تیم دیگری بازی می کند و یوونتوس باید از داشتنش لذت ببرد. آیا جایی برای رونالدو در رئال مادرید خواهد بود؟ باید ببینیم شرایط در آینده چگونه رقم می خورد. هدایت کردن رونالدو برایم یک خوشبختی بزرگ بود.  
صحبت های زیدان در حالی است فابیو پاراتیچی، مدیر ورزشی یوونتوس شب گذشته تایید کرده بود کریستیانو رونالدو در این تیم خواهد ماند.

منبع: خبرگزاری آریا

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید