خبر فوری

طغیان کرونای جهش یافته در هرمزگان/ شمار موارد شناسایی شده دو برابر شد

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان از شناسایی 19 مورد جدید ابتلای به کرونای انگلیسی در بندرعباس، قشم و پارسیان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان از بندرعباس، دکتر فاطمه نوروزیان شامگاه جمعه 22 اسفند در بیان آخرین وضعیت شیوع بیماری کرونا در هرمزگان با اعلام شناسایی 19 مورد جدید کرونای انگلیسی در هرمزگان از جمله 16 نفر در بندرعباس، 2 نفر در قشم و 1 نفر در پارسیان، اظهار کرد: شمار کل موارد شناسایی شده کرونای انگلیسی در هرمزگان به 42 نفر رسید.

وی افزود: این وضعیت هشداردهنده و پرخطر است و ممکن است کرونای انگلیسی در هر جایی باشد و لذا رعایت پروتکل‌های بهداشتی باید دو چندان جدی گرفته شود.

به گفته سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان، ۴ نفر از مبتلایان جدید کرونای جهش‌یافته در بیمارستان شهیدمحمدی بندرعباس بستری هستند و ۵ نفر سابقه تماس با بیمار در دو هفته اخیر داشته‌اند که به این بیماری مبتلا شده‌اند.

وی درباره وضعیت کرونای چینی نیز در هرمزگان گفت: اکنون 109 نفر مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های هرمزگان بستری هستند که 21 نفر در آی‌سی‌یو قرار دارند و حال 7 نفر نیز وخیم است.

به گزارش فارس، تاکنون بیش از 175 هزار تست کرونا در هرمزگان انجام شده است و آخرین وضعیت کرونای جهش یافته در شهرهای هرمزگان نیز بدین شرح است: بندرعباس ۱۹نفر (۱۶ مبتلای جدید)،  پارسیان ۸نفر (۱مبتلای جدید)، قشم ۷نفر شامل ۱فوت و (۲مبتلای جدید)، حاجی‌آباد ۳نفر، بندرلنگه ۲نفر، بندرخمیر ۲نفر و بستک ۱نفر

انتهای پیام/ 88055

منبع: فارس

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید