خبر فوری

انجام تمهیدات برای قرنطینه روستای دیرستان/مشاهده ۵ مورد کرونای انگلیسی

هرمزبان – فرماندار شهرستان قشم با بیان اینکه ممنوعیت تردد در روستای دیرستان بدلیل وضعیت پیش آمده اجرا شده، گفت: تمهیدات برای قرنطینه کامل روستای دیرستان از توابع بخش شهاب با همکاری پاسگاه بسیج و دهیاری انجام می شود.

علیرضا نصری ، افزود: پس از اعلام شبکه بهداشت و درمان مبنی بر نمونه گیری از ۵۰ نفر از اهالی روستا و مثبت شدن نمونه ۱۵ نفر جلسه اضطراری ستاد مدیریت بیماری کرونا در مرکز بخش شهاب تشکیل شد.

نصری با بیان اینکه بر اساس تصمیم ستاد مدیریت کرونا فعالیت های صیادی و گردشگری در اسکله کندالو متوقف خواهد بود، اظهار کرد: وضعیت هشدار از بلندی مساجد روستا و بازرسی از صنوف روستا اعلام شده است.

وی با قدردانی از تلاش های شبکه بهداشت و درمان و خدمات جهادی  آنان، اضافه کرد: مهم ترین راه رهایی از این بیماری رعایت شیوه نامه ها است.

فرماندار شهرستان قشم با بیان اینکه برگزاری عروسی و شرکت در تجمعات مغایر با شیوه نامه های بهداشتی منجر به ابتلا این تعداد افراد روستا شده، بار دیگر بر رعایت شیوه نامه های بهداشتی و پرهیز از تشکیل  تجمعات تاکید کرد.

نصری ادامه داد: متاسفانه نتیجه نمونه ۵ نفر از مردم روستای دیرستان حاکی از درگیری با کرونا جهش یافته است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید