گره‌گشایی از مشکلات مردم مرد میدان می‌خواهد

امام جمعه شهرستان پارسیان با اشاره به گلایه‌مندی رهبر معظم انقلاب از وضعیت معیشتی مردم و فشارها و رنجی که متوجه ملت است، گفت: مسؤولان محترم کشور باید چاره‌اندیشی کنند و قطعا با حرف زدن و روی صندلی‌های نرم نشستن، مشکلات حل نخواهد شد بلکه گره‌گشایی از مشکلات مردم مرد میدان می‌خواهد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان از پارسیان، حجت‌الاسلام محمد بارانی امام جمعه شهرستان پارسیان در خطبه‌های ظهر امروز ضمن گرامیداشت روز شهدا، گفت: شهید و شهادت از برجسته‌ترین و مقدس‌ترین مفاهیم دینی هستند و  لسان قرآن و اهل بیت شهادت را فوزی عظیم و توفیق بزرگ الهی معرفی می‌کنند.

وی ضمن تاکید بر زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا در جامعه افزود: بزرگداشت شهدا و الگوگیری از سیره نورانی این ستارگان درخشان میدان جهاد و فداکاری از وظایف مهم جامعه اسلامی و انقلابی است و قطعا تجلیل این عزیزان در درجه اول فایده اش متوجه خود ما و جامعه است.

حجت‌الاسلام بارانی تجلیل از مقام شهادت را ارج نهادن به تمام خوبی ها و زیبایی ها ارزیابی و تصریح کرد: شهادت یعنی فرهنگ و روحیه ای که قوام و بقا جامعه و نظام اسلامی همواره به آن نیازمند است و خوشا بحال انهایی که با انتخاب این مرگ با عظمت به مقام عندللهی رسیدند.

امام جمعه شهرستان پارسیان با اشاره به گلایه‌مندی رهبر معظم انقلاب از وضعیت معیشتی مردم و فشارها و رنجی که متوجه ملت است، گفت: مسؤولان محترم کشور باید چاره‌اندیشی کنند و قطعا با حرف زدن و روی صندلی‌های نرم نشستن، مشکلات حل نخواهد شد بلکه گره‌گشایی از مشکلات مردم مرد میدان می‌خواهد.

وی افزود: مشکلات کشور راه حل دارد که مهمترینش این است که مسئولان کشور در داخل و با نگاه به درون به دنبال حل مشکلات باشند و دولت محترم هم بپذیرد که همه تخم مرغ های اصلاح اقتصادی را نباید در سبد برجام و مذاکره با غرب بگذارد بلکه باید با توجه و استفاده درست از ظرفیت عظیم داخلی در راستای سیاست های اقتصاد مقاومتی حرکت کند.

حجت‌الاسلام بارانی اصلاح بودجه، برنامه‌ریزی مناسب برای رونق تولید و نظارت دقیق و هوشمندانه از تولید تا توزیع را را از دیگر راه حل های رفع مشکلات اقتصادی کشور دانسته و گفت: متاسفانه از تولید تا توزیع نظارت دقیقی صورت نمی گیرد لذا هم تولیدکننده، توزیع‌کننده و مصرف‌کننده همگی ناراحت و ناراضی هستند و احدی هم عهده‌دار مدیریت این آشفتگی نیست !!!

رئیس شورای فرهنگ عمومی پارسیان با تشکر از اقدامات جهادی و انقلابی رئیس کل محترم دادگستری هرمزگان و قدردانی از ورود شایسته ایشان به بحث بازار و گرانی ها  گفت: پیشنهادی می‌دهیم که رییس کل محترم دادگستری بررسی بفرمایند، سهم مردم شریف پارسیان از نظارت میدانی اداره تعزیرات در طول سال ۱۳۹۹ چند ساعت! و نه چند روز می‌باشد؟ آیا حق مردم این است؟

حجت‌الاسلام بارانی نظارت بر صادرات و واردات را نیز از راه حل های مهم درمان آشفتگی اقتصادی دانستند و با اشاره به صادرات برخی اجناس اساسی با وجود کمبود در بازار گفت: کالایی که در بازار داخل کمبود وجود دارد و مردم گرفتار تهیه آن هستند نباید با توجیه بخش خصوصی و صادرات از پارسیان تا بندرعباس هزاران تُن صادر بشود و باید اولویت با بازار داخلی باشد.

امام جمعه پارسیان در پایان عنوان داشت: صرفه‌جویی در هزینه‌های غیر ضروری دستگاه‌ها و پرهیز از تجملات و سهم خواهی و جلوگیری از اسراف و حیف و میل بیت مال نیز از راه های مهم رشد اقتصادی کشور است که امیدوارم مسئولان کشور به آن توجه کنند.

انتهای پیام/3264

منبع: فارس

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید