خبر فوری

دیدار شهردار و رییس شورای سیریک با جهانگیری/ گلایه از وضعیت بهداشتی و درمانی و جاده‌ای

عادل کمالی شهردار و حسن حاجی زاده رییس شورای شهرستان سیریک با جهانگیری معاون اول رییس جمهور دیدار و گفت‌وگو کردند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان از بندرعباس، در دیدار عادل کمالی و حسن حاجی‌زاده، شهردار و رییس شورای شهرستان سیریک با جهانگیری معاون اول رییس جمهور که در دفتر کار معاون اول رییس جمهور در تهران برگزار شد، مسائل و مشکلات مختلف شهرستان سیریک و راهکارهای رفع این مشکلات و ارتقای زیرساخت‌ها و جایگاه این شهرستان در سطح ملی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

حسن حاجی‌زاده رییس شورای شهرستان سیریک در تشریح جزییات این دیدار اظهار کرد: با بیان گزارشی از وضعیت شهرستان و مشکلات آن و علل بروز برخی مسائل در آن، جایگاه آن در سواحل مکران و دارا بودن 115 کیلومتر مرز ساحلی در جوار تنگه هرمز و دریای عمان، خواستار نگاه ویژه دولت در رفع محرومیت از این منطقه و اختصاص اعتبارات ویژه برای توسعه همه‌جانبه آن شدیم.

وی افزود: مشکل کمبود آب شرب در شهرستان سیریک که موجب نارضایتی شدید مردم شده و گرفتاری روستاییان از نبود آب، مشکلات بهداشتی و درمانی شهرستان و بخصوص وضعیت ارائه خدمات در بیمارستان 32 تختخوابی امام سجاد (ع) که در حد یک درمانگاه به مردم خدمات ارائه م‌کند و ابتدایی‌ترین امکانات را نیز در خود ندارد را به معاون اول رییس جمهور منتقل کردیم و خواستار چاره‌اندیشی در این زمینه و رفع گرفتاری مردم شدیم.

رییس شورای شهرستان سیریک خاطرنشان کرد: فقدان بخش‌های تخصصی، اتاق عمل، نبود و عدم برخوردای بسیاری از مناطق روستایی از پزشک عمومی و خانه بهداشت را از دیگر مشکلات عمده درمانی و بهداشتی این شهرستان بود که در دیدار با معاون اول رییس جمهوری در این زمینه صحبت شد.

وی همچنین عنوان کرد: در مورد وضعیت راه‌های سطح شهرستان نیز با معاون اول رییس جمهور صحبت کردیم تا در طرح توسعه سواحل مکران، نگاه ویژه‌ای به موضوع راه‌های شهرستان سیریک نیز صورت گیرد.

حاجی‌زاده همچنین به بحث و تبادل نظر در خصوص ظرفیت‌های گردشگری سیریک در این نشست نیز اشاره کرد و گفت: ظرفیت‌های صید و صیادی و تجارت مرزی با کشورهای حاشیه خلیج فارس و سبقه تاریخی ارتباطات مردم منطقه و مهاجرت برخی از مردم سیریک به امارات متحده عربی و وجود امکان و ظرفیت استفاده از آنها در امور مختلف از جمله در توسعه ارتباطات اقتصادی و همچنین توسعه سرمایه‌گذاری‌های داخلی نیز موضوعاتی مطرح شد.

رییس شوراش شهرستان سیریک اضافه کرد: در این دیدار دکتر جهانگیری ضمن قول مساعد در خصوص پیگیریو رفع مشکلات مطروحه،  قول اعزام دو معاون خویش جهت ارائه گزارش جامع و کامل از وضعیت  شهرستان را داد.

انتهای پیام/ 88055

منبع: فارس

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید