خبر فوری

ضرورت راه‌اندازی سامانه فروش محصولات مشاغل خانگی در فضای مجازی

هرمزبان – مدیر اجرایی طرح ملی توسعه مشاغل خانگی هرمزگان بر ضرورت راه‌اندازی سامانه فروش محصولات مشاغل خانگی در فضای مجازی تأکید کرد.

صدیقه مظفر، صبح امروز (۱۲ اسفندماه) در جلسه با پیشران‌های حوزه خیاطی و پوشاک در هرمزگان برای توسعه مشاغل خانگی و شبکه‌سازی و افزایش همکاری بین فعالین، اظهار کرد: با آموزش‌ها و مشاوره‌های در نظر گرفته‌شده، به گسترش بازار کسب‌وکار تولیدکنندگان بزرگ کمک می‌کنیم. ازجمله این آموزش‌ها می‌توان به وبینارهای بندسازی، استانداردسازی و خلق ایده و موارد مشابه اشاره کرد. توصیه ما به افرادی که می‌خواهند علاوه بر بازار داخلی، بازار خارجی را هم به دست بگیرند، این است که علمی جلو رفته و برای دستیابی به بازار کشورهای خارجی به‌روز باشند.

مظفر بابیان اینکه در این طرح تعهدات متقابلی بین پیشران و جهاد دانشگاهی به‌عنوان مجری طرح برای حمایت از متقاضیان وجود دارد، گفت: طرح ملی توسعه مشاغل خانگی با کارفرمایی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، توسط جهاد دانشگاهی در حال اجراست و علاقه‌مندان به فعالیت در این حوزه، با داشتن حداقل سن ۱۸ سال، بومی بودن در استان محل تقاضا، عدم اشتغال تمام‌وقت و نداشتن بیمه کارفرمایی در این طرح شرکت کرده‌اند. افرادی که بیمه خویش‌فرمایی، بیمه روستایی و بیمه عشایری دارند مانعی در ثبت‌نام ندارند.

گفتنی است، در این جلسه، پیشران‌ها به شرح مختصری از روند کاری خویش در دوران کرونا و قبل از کرونا پرداخته و آمادگی خود را جهت هرگونه همکاری با جهاد دانشگاهی اعلام کردند.

منبع: ایسنا

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید