خبر فوری

۱۴۱ دستگاه غیرمجاز تولید ارز دیجیتال در بندرعباس جمع آوری شد

هرمزبان – مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق هرمزگان گفت: ۱۴۱ دستگاه غیرمجاز تولید ارز دیجیتال ظرف یک ماه گذشته در بندرعباس شناسایی و جمع آوری شد.

هاجر عبدی روز سه‌شنبه با اعلام این خبر به رسانه‌ها افزود: این دستگاه ها در سه نقطه شهرستان بندرعباس شناسایی شد که به صورت غیرمجاز از برق خانگی برای فعالیت استفاده می‌کردند. 
وی بیان داشت: دستگاه های استخراج ارز دیجیتال از وسایل پرمصرف برق هستند که استفاده از برق غیرمجاز باعث هدر رفتن انرژی و افزایش تلفات برق در شبکه توزیع برق می‌شود. 
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اظهارداشت: واگذاری  انشعاب برق برای تولید ارز دیجیتال منوط به اخذ مجوز از سازمان صنعت، معدن و تجارت است اما برخی سودجویان برای کسب سود بیشتر و استفاده از برق ارزان، در منازل و اراضی کشاورزی اقدام به تولید ارز دیجیتال می‌کنند.
عبدی در ادامه با اشاره به انعقاد تفاهم نامه شرکت توزیع نیروی برق با نیروی انتظامی گفت: این شرکت با همکاری نیروی انتظامی امسال چندین مرکز غیرمجاز در شهرستان های هرمزگان را شناسایی کرده که باتوجه به افزایش استفاده از دستگاه های تولید ارز دیجیتال، رصد و شناسایی مراکز غیرمجاز به شدت پیگیری می‌شود.

منبع: ایرنا

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید