خبر فوری

امکان قرنطینه اضطراری ۱۰۰ بیمار کرونایی در سلخ قشم ایجاد شد

فرماندار قشم از ایجاد ظرفیت قرنطینه اضطراری ۱۰۰ بیمار کرونایی در روستای سلخ این شهرستان خبر داد و گفت: مردم باید قانون «شفا» را سرلوحه زندگی خود قرار دهند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان از قشم، علیرضا نصری ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: هفتم اسفندماه سالجاری به یکباره تست کرونای پنج ملوان خارجی فعال در بندر صیادی روستای سلخ مثبت شد.

وی افزود: بلافاصله ستاد مدیریت بیماری کرونا به صورت اضطراری در این روستا تشکیل و مقرر گردید اسکله تا اطلاع ثانوی تعطیل شود.

فرماندار شهرستان قشم تصریح کرد: با توجه به مراوده اتباع خارجی شاغل در این بندر با یکدیگر افزایش موارد ابتلا محتمل است که در همین راستا آگاهی بخشی لازم در سطح روستا انجام و پروتکل‌های بهداشتی به شدیدترین سطح ارتقا یافت.

نصری ادامه داد: همچنین در کمتر از 12 ساعت با همکاری دهیاری، تعاونی لنج‌داران و خیران این بندر مهم، سالنی در خارج از محدوده پر تردد روستای با گنجایش 100 بیمار کرونایی تجهیز شده است.

وی اضافه کرد: تست وسیع کرونا در سطح روستا بویژه اسکله صیادی آن در حال اخذ است که در صورت تشخیص موارد مثبت، امکان قرنطینه بیمارانی که امکان قرنطینه خانگی برای آنان وجود ندارد مهیا می‌باشد.

نصری خاطرنشان کرد: از تمامی شهروندان می‌خواهیم همواره به قانون «شفا» یا همان شستن مداوم دست‌ها، فاصله‌گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک پایبند باشند چرا که در حال حاضر تنها راه مصون ماندن از ویروس و حفظ زندگی خود و دیگران در گرو عمل به این قانون است.

انتهای پیام/88050

منبع: فارس

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید