خبر فوری

مجلس به فکر مردم است یا انتخابات ۱۴۰۰؟ /نگاه منفی به جنجال آفرینی نمایندگان

خبرگزاری خبرآنلاین از کاربران محترم خود پرسیده بود:« جنجال آفرینی های مجلس را تا چه اندازه به زیان منافع مردم و کشور می دانید؟»

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، توافق بین ایران و آژانس درباره متوقف شدن اجرای پروتکل الحاقی، با واکنش تند نمایندگان مجلس روبرو شد و خط و نشان کشیدن های جدید علیه دولت کلید خورد. توافق ایران و آژانس بین المللی انرژی اتمی با اینکه با تایید شورای عالی امنیت ملی منعقد شده بود اما گویا باز هم نمایندگان بی آنکه به جزئیات و اثرات این توافق نگاه دقیق کنند تریبون خود را علیه دولت روشن کردند تا آنجا که برخی حتی ورود دولتمردان به پارلمان را ممنوع اعلام کردند.

در همین رابطه خبرگزاری خبرآنلاین از کاربران محترم خود پرسیده بود:« جنجال آفرینی های مجلس را تا چه اندازه به زیان منافع مردم و کشور می دانید؟»

مجلس اقلیتی مثل سم برای منافع کشور می ماند

برخی کاربران خبرآنلاین از رفتار نمایندگان در برابر توافق سازمان انرژی اتمی و آژانس بین المللی انرژی اتمی انتقاد کردند. مثلا کاربری نوشت:« اقدامات مجلس تا اینجا به ضرر مردم و به نفع کاسبان تحریم بوده گویی این ها نمایندگان کاسبان تحریم‌اند.» دیگری هم نوشت:« کی اسم اینارو گذاشته نماینده مردم؟؟؟؟؟؟ اینا که همش به ضرر مردم عمل می کنند.»

سید احمد هاشم هم نوشت:« بنطرم حرکت تند مجلس به نفع کشور نیست.» کاربری هم که به نام ح ا برای خبرآنلاین نوشت:« مجلس حداقلی که به جز به منافع حزبی نمی اندیشد ارزش ندارد به خصوص رییس کمیسیون امنیت و قالیباف.» 

فردی هم نوشت:« مجلسی که برآمده از رای اکثریت مردم نیست تصمیماتش هم به نفع اکثریت مردنم نیست مجلس اقلیتی مثل سم برای منافع کشور می مونه.» حمید هم نوشت:« آخه کدوم کارشون در جهت منافع مردمه که این دومیش باشه؟ این خیمه شب بازی ها فقط به درد خودشون میخوره.» 

دیگری هم نوشت:« امروزه یکی از شروط کارآمدی نهادهای تصمیم گیر این است که نماینده اکثریت مردم باشند ولی متاسفانه این مجلس نماینده اقلیت مردم است و بنابراین در این ۹ ما نشان داده که راهش از راه مردم جداست. و اینان به جای اینکه دغدغه مردم را داشته باشند دغدغه خودشان را دارند. و اصلا کاری ندارند که مردم چی می خواهند.»

کاربری هم که نامش را منتشر نکرده نوشت:« این مجلس با توجه به اینکه برآمده از رای اکثریت مردم نیست تصمیماتش هم به نفع اکثریت مردم نیست . متاسفم برای این مجلس و نمایندگانش. راه نجات رفراندوم.» فردی هم نوشت:« متاسفانه سواد سیاسی نمایندگان نسبت به وضع موجود کمی پایین است.»

محمدی هم نوشت:« وقتی نفر اول تهران این مجلس میزان رای که به دست آورده با نفر آخر تهران مجلس پیش یک اندازه میشه . بیشتر از اینا نمیشه توقع داشت.» 

مجلس کارش عالیه!

در این میان برخی هم از کاربران خبرآنلاین از اقدام مجلس حمایت کردند. به طور مثال سایه نوشت:« اقدام مجلس درست است.» کاربری هم نوشت:« مجلس کارش عالیه تاکی به دشمن باج بدیم مراقب نفوذی هاباشیم.» 

حسین هم نوشت:« خیلی هم خوبه. ماهیت مجلس معلومتر میشه…» دیگری هم نوشت:« مجلس چه حداقلی و چه حداکثری، طبق قانون در راس امور هست… کسانی که رای ندادن در واقع خودشان را تحریم کرده‌اند.» 

کاربری هم نوشت:« متاسفم برای غرب زده هایی که این گونه مجلس را تخریب کرده و از آن طرف بر خلاف قانون مجلس باآژانس تفاهم همکاری برا دور زدن قانون و بازرسی انرژی اتمی امضا میکنند.»

مجلس به فکر انتخابات ۱۴۰۰ است

بعضی از کاربران خبرآنلاین اقدامات مجلس را انتخاباتی و نمایشی دانستند. یکی از کاربران نوشت:« این مجلس بجز سیاسی بازی در این مدت هیچ کاری انجام نداده ویک ذره هم به منافع ملی فکر نمی کنه و فقط به فکر انتخابات ۱۴۰۰ است و هر جور شده فقط میخواد دولت را بکوبه ومنافع مردم براش اهمیتی ندارد.»

علی سوری نوشت:« این مجلس اصلا به مردم فکر نمی کند!!! “مردم” کیلوئی چند؟ این نماینده ها که حداقل رای در طول تاریخ به مجلس رفتن، دارند از مردم انتقام می گیرند.» مصطفی هم نوشت:« متاسفانه این قبیل حرکات جنجالی و پر از هیاهو اما خالی از عقلانیت، حکمت و مصلحت، فقط و فقط به ضرر آحاد مردم هستش!» 

کاربری به نام ایرانی نوشت:« مجلس انقلابی کاملا ضد مردم ومنافع کشور میباشد .اساسا این اقایان که با حداقل رای به مجلس آمدند این کاره نیستند. از سیاست ومشکلات داخلی و خارجی بی خبر هستند.» بی نام نوشت:« اینها نماینده مردم نیستن نماینده یک اقلیت هستند که فکر منافع خودشون و جناحشون و انتخابات هستند.» 

۲۷۲۱۵

منبع: خبرآنلاین

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید