خبر فوری

مهدی قائدی به تمرین استقلال برگشت؛ پایان قهر حاشیه ساز مهاجم بوشهری آبی ها

هرمزبان – مهدی قائدی پس از مدت ها دوری، در محل تمرین استقلال حضور پیدا کرد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، مهدی قائدی مدتی بود به دلیل اختلاف با مدیران باشگاه استقلال برای اصلاح قراردادش، در تمرینات این تیم شرکت نمی کرد. در واقع مهدی قائدی به مدت 11 روز در تمرینات استقلال شرکت نکرد. شب گذشته قائدی پستی در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد که به نظر می رسید خبر از حل شدن اختلافات می داد. حالا مهدی قائدی در تمرین امروز استقلال شرکت کرد ولی بعید به نظر می رسد با توجه به دوری طولانی مدت خود در لیست استقلال مقابل مس رفسنجان قرار بگیرد.
قرار است بعد از بازی با مس در هفته شانزدهم لیگ برتر 10 درصد از مطالبات بازیکنان استقلال پرداخت شود. بازیکنان استقلال در روزهای اخیر از وضعیت مالی باشگاه ناراحت هستند و در هفته های اخیر چند‌بار این مساله را در رسانه ها عنوان کرده اند. با این حال احمد مددی روز گذشته با حضور در تمرین قول داد که 10 درصد از مطالبات بازیکنان این تیم را پرداخت می کند. تیم استقلال روز دوشنبه هفته آینده در هفته شانزدهم لیگ برتر به مصاف مس رفسنجان خواهند رفت.
ادامه ی قهر مهدی قایدی با استقلال می توانست از دو منظر برای این بازیکن جوان پیامدهای منفی به دنبال داشته باشد. اول اینکه کمیته انضباطی باشگاه استقلال او را فرا خوانده بود و باید گفت از نظر کمیته تعیین وضعیت قراردادی که در سازمان لیگ به ثبت رسیده است قابل قبول است و اگر باشگاه به کمیته تعیین وضعیت گزارش غیبت غیر موجه مهدی قایدی را ارایه می داد این بازیکن به دلیل ضربه زدن به منافع باشگاه با محرومیت و جریمه نقدی روبرو می شد و از سویی دیگر ادامه غیبت مهدی قایدی در تمرین استقلال می توانست شانس بازی در تیم ملی را هم از این بازیکن جوان بگیرد.
اسکوچیچ اولین مربی ای است که مهدی قایدی را به اردوی تیم ملی دعوت کرده و به او بازی هم داده؛ گلزنی مهدی قایدی در بازی با بوسنی و در حالی که به عنوان بازیکن تعویضی وارد میدان شد ذهنیت مثبتی را برای سرمربی تیم ملی ایجاد کرده و در ادامه هم مهدی قایدی می توانست یکی از مدعوین تیم ملی باشد. به خصوص برای اردوی عید و بازی دوستانه با سوریه. اما اگر مهدی قایدی تصمیم می گرفت با قهر خود با استقلال ادامه دهد اسکوچیچ هم به دلیل دور بودن این بازیکن از شرایط تمرین و مسابقه او را خط می زد حتی اگر به صورت انفرادی تمرین می کرد به این خاطر که تمرین گروهی نمی تواند جای تمرین انفرادی را بگیرد.
تصمیم مهدی قایدی مبنی بر حضور در تمرین استقلال بهترین تصمیمی بود که او می توانست بگیرد به این خاطر که هر تعامل جدیدی با باشگاه استقلال با گفتگو به دست می آید نه غیبت در تمرینات و از سویی تیم نباید به خاطر عدم توافق بر سر مسایل مالی که در گذشته اتفاق اتفاده متضرر شود و البته اینجا مدیریت باشگاه استقلال هم باید به گونه ای عمل کند بازیکن از حضور در تمرین  و بازی خرسند باشد چرا که بازیکن در صورتی می تواند نمایش خوبی در تمرینات و بازی ها داشته باشد که بدون دغدغه ذهنی نسبت به باشگاه در تمرین و بازی حاضر شود.
اما با توجه به اتفاقاتی که در فوتبال حرفه ای رخ می دهد به مدیریت باشگاه استقلال هم نقد وارد است. در دنیای فوتبال همواره بازیکنان جوان در ابتدای مسیر با دستمزد کمی به خدمت گرفته می شوند اما به دلیل عملکرد خوب آنها در ترکیب تیم قراردادشان افزایش پیدا می کند که اگر این اتفاق صورت نگیرد به طور حتم بازیکن جوان از نظر روحی و روانی کیفیت و کارایی خود را از دست خواهد داد. نمونه اش دستمزد علی قلی زاده در تیم شارلوای بلژیک که مدیریتش بر عهده یک ایرانی است.
دستمزد فعلی علی قلی زاده در این تیم با دستمزد روزی که به عضویت این باشگاه در آمد قابل قیاس نیست و این به خاطر بازی های خوبی بود که در ترکیب تیم به نمایش گذاشت. او جدا از اینکه به مهره ثابت تیم تبدیل شده است با پاس گل ها و گل هایی که می زند به مهره اثر گذار تبدیل شده است و اگر قرار بود دستمزد فعلی اش همانند دستمزدی بود که روز اول توافق کرده بودند بدون شک از نظر روحی و روانی بهم می ریخت. باید قبول کرد که مهدی قایدی فصل گذشته بهترین پاسور لیگ برتر شده است. به همراه شیخ دیاباته بهترین زوج خط حمله لیگ برتر بودند و از سویی بیش از 10 گل برای آبی ها در فصل گذشته و در رقابت های مختلف به ثمر رسانده است اما دستمزد او کمتر از یک میلیارد تومان است و باشگاه استقلال بهتر از ما می داند بازیکنانی که حتی نیمی ازاین تاثیر گذاری را هم نداشته اند اکنون قرارداد 3 – 4 میلیاردی یا حتی بیشتر دارند.

منبع: خبرگزاری آریا

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید