خبر فوری

لاریجانی درگذشت رئیس سابق کمیسیون قضایی مجلس را تسلیت گفت

رئیس سابق مجلس شورای اسلامی با صدور پیامی درگذشت رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجالس نهم و دهم را تسلیت گفت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان،  در پی درگذشت الهیار ملکشاهی، رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجالس نهم و دهم، علی لاریجانی، مشاور مقام معظم رهبری پیام تسلیتی صادر کرد.

متن این پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

و یبقی وجه ربک ذوالجلال و الاکرام

درگذشت برادر ارجمند و  پرتلاش، جناب آقای الهیار ملکشاهی، نماینده شریف ادوار مجلس شورای اسلامی از  حوزه انتخابیه کوهدشت و رومشکان موجب تاسف و تأثر فراوان گردید.

ایشان از نمایندگان دلسوز،  ساعی و توانمند و  رئیس کمیسیون  حقوقی و قضایی در دوره های نهم و دهم مجلس  بودند که علاوه بر حضور مستمر و متکی به دانش و تجربه قضایی  در امر قانونگذاری و نظارت، در پیگیری و رسیدگی به مسائل  مردم و حوزه انتخابیه همتی وافر داشتند.

اینجانب ضمن عرض تسلیت ضایعه درگذشت این برادر خدوم به مردم شریف شهرستان های کوهدشت و رومشکان و دوستداران و خانواده محترم ایشان، برای آن مرحوم رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان،  از درگاه خداوند متعال، صبر و اجر مسألت می کنم.

پیام تسلیت لاریجانی به نماینده سابق البرز

همچنین در پی درگذشت والده عزیز  اکبریان، نماینده پیشین کرج، اشتهارد و فردیس در مجلس شورای اسلامی، علی لاریجانی، مشاور مقام معظم رهبری پیام تسلیتی خطاب به وی  صادر کرد.

متن این پیام به این شرح است: 

بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون

جناب آقای عزیز اکبریان
نماینده محترم ادوار مجلس شورای اسلامی

درگذشت والده گرامی تان را به جنابعالی و خانواده مکرم تسلیت گفته، برای آن فقیده سعیده، آمرزش و رحمت واسعه الهی و برای جمیع بازماندگان از درگاه خداوند متعال صبر و اجر مسئلت می‌کنم.

منبع: خبرگزاری مهر

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید