خبر فوری

مجوز امر به معروف فردی و گروهی در هرمزگان صادر می‌شود

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر هرمزکان از صدور مجوز امر به معروف و نهی از منکر به صورت فردی و گروهی برای تمامی دغدغه‌مندان عمل به این دو واجب الهی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان از قشم، حجت‌الاسلام حسن کریمی ظهر امروز در مجمع سالانه دبیران و معلونان اجتماعی و مطالبه گری ستادهای امر به معروف و نهی از منکر استان هرمزگان به میزبانی جزیره قشم اظهار داشت: تبیین این دو فریضه الهی در جامعه یک ضرورت است.

وی افزود: در همین راستا ستادهای امر به معروف وظیفه آگاه‌سازی آحاد جامعه نسبت به این فرایض الهی را بر عهده‌ دارند.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر هرمزگان تصریح کرد: امر به معروف، جامعه به سمت صلاح و پیشرفت حرکت می‌دهد و تقویت حضور مردم در میدان امر به معروف و نهی از منکر ماموریتی بر عهده ستادهای شهرستانی است.  

حجت‌الاسلام کریمی ادامه داد: از سوی دیگر قانون قانون امر به معروف و نهی از منکر در کشور تصویب شده و اگر کسی بواسطه انجام این واجبات الهی مورد هجمه و آسیب قرار بگیرد قانون از او حمایت می‌کند.

وی اضافه کرد: تمامی سطوح مردمی، نهادی و اداری امر به معروف و نهی از منکر در استان هرمزگان شکل گرفته و تشکیل گروه‌های جهادی نیز در دستور کار قرار دارد.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر هرمزگان گفت: در بحث گروه‌های جهادی، تمامی کسانی که درخواست مجوز برای امر به معروف و نهی از منکر داشته باشند، ما این مجوز را به صورت گروهی و فردی برای آنان صادر می‌کنیم و از آن‌ها حمایت می‌کنیم.

به گزارش فارس،  مجمع سالانه دبیران و معلونان اجتماعی و مطالبه گری ستادهای امر به معروف و نهی از منکر استان هرمزگان به میزبانی جزیره قشم در حال برگزاری است.

شهرستان قشم شامل جزیره‌های قشم، هنگام و لارک با حدود ۱۵۰ هزار نفر جمعیت از تنگه هرمز به موازات ساحل استان هرمزگان به طول ۱۵۰ و عرض میانگین ۱۱ کیلومتردر میان آب‌های خلیج فارس گسترده شده است.

انتهای پیام/88050

منبع: فارس

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید